Gå til innhold

Flere som blir veldig distré og glemsk når de er gravide?

Anbefalte innlegg

Eg glemmer ting hele tiden. Stort sett er det bare bagateller som f.eks å glemme å svare på en mld.

Men idag klarte eg å glemme å gå igjennom leseleksen med 1 klassingen min :( Kom på det når han hadde sovnet :( Har så dårlig samvittighet!! :(

Skjønner ikke at det skal være mulig å glemme en så viktig ting, som vi har så gode rutiner på :(

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen der ja! Hadde glemt hodet mitt om det ikke satt fast:-) og jeg har vanligvis veldig god hukommelse! Ikke få dårlig samvittighet er bare slik en periode nå. Du får bare unnskylde deg til 1-klassinger og be han om å hjelpe deg med å huske nå som du må bruke store deler av hjernekapasiteten din på å produsere en lillebror eller -søster:-)

• 2 måneder senere...

Puh! Ble glad når jeg søkte opp denne tråden (selv om den er noen mnd gammel nå). Jeg husker ingenting! Glemmer ting like fort som jeg gjør det.

Igår kveld i sofaen måtte jeg spør min samboer om jeg virkelig hadde dusjet på morgenen. For jeg husket det altså ikke! Og jeg fikk til svar at vi hadde dusjet ilag og sendte meg ett rart blikk :P

Jeg har sjekket vannkokeren sikkert 4 ganger etter jeg stod opp idag, husker ikke om jeg dro ut stikkontakten eller ikke... Er det bare sånn det er når en er gravid? Fryktelig distre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...