Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan det er der, men vår henvisning til Haugesund ble sendt 1. august, og gynekologen min mente da at det ikke var mer enn 2-3 mnd ventetid, sånn at vi kom til å slippe til i løpet av høsten.

Da vi fikk brev til forsamtale, stod det 2.februar, med andre ord 6 mnd ventetid.. Ble et skikkelig slag i trynet for min del, så tror det er veldig fornuftig det du forbereder deg på... :)

Lykke til!

6 mnd metallover, det var lenge. jeg ringte klinikken å sa jeg kunne komme før om noen meldte avbud, og jammen ringte de ikke litt over en mnd før jeg hadde time, kan lønne seg det,. holder til på st.olavs jeg da

6 mnd metallover, det var lenge. jeg ringte klinikken å sa jeg kunne komme før om noen meldte avbud, og jammen ringte de ikke litt over en mnd før jeg hadde time, kan lønne seg det,. holder til på st.olavs jeg da

Hei snuppo

Jeg lurer på en liten ting. Jeg har tatt utredning på Medicus, nå har jeg da fått henvisning til laparaskopi. Gyn sa alternativ var ivf. Fikk du henvisning fra din gyn til fertilitetsklinikken på St.olav?

Håpefull: Håper du får time fort, seks mnd er da lenge å vente. Krysse fingrene for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...