Gå til innhold

Det ble visst aldri vår tur likevel.... Noen som kan se, please??

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene
Skrevet

Da er jeg tilbake igjen på bim... (eller hva det nå har blitt :P)

Kan noen av dere snille jenter være så snill fortelle meg hva dere får opp på meg? Har hatt en pause på 5 måneder fra prøvingen, og hadde håpet det ville ha en positiv innvirkning på det hele. Skulle så gjerne hatt en liten baby vi også..

Er født 050885.

Er ikke her for å spå selv denne gangen, la vekk kortene også, for 5 måneder siden.... håper dere er søte og ser på meg likevel jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

faar opp graviditet i juli/august/sept omraade.... tror at du ikke er blitt gravid i pause mnd, fordi du ikke helt har gitt deg den pausen... du har hatt ønsket inni deg liksom hele tiden...

se paa dette kortet... det kommer klart frem her at det er noe med tankemønstret ditt som ikke er helt som det skal... kanskje det er noe aa jobbe med...

fremtiden er jo ikke satt, og det vet jo du og... saa mye kan endre seg... men det var dette kortet som rotpe paa meg/deg eller hva jeg skal si...

To sverd står for fred, fred for enhver pris. Det er stille før, under eller etter stormen. En konflikt blir undertrykt, fordi du har stor ulyst mot å bringe uorden i den balanse som hersker. Her befinner du deg i en blindgate. Du benekter og stenger ute følelser, og later som alt er OK. Men barrierer er ikke svaret, vær åpen. Før eller siden må spenningen nødvendigvis håndteres. Sannhet og skjønnhet oppstår fra stridigheter og splittelse.

Gjest Løvemusene
Skrevet

hei :)

faar opp graviditet i juli/august/sept omraade.... tror at du ikke er blitt gravid i pause mnd, fordi du ikke helt har gitt deg den pausen... du har hatt ønsket inni deg liksom hele tiden...

se paa dette kortet... det kommer klart frem her at det er noe med tankemønstret ditt som ikke er helt som det skal... kanskje det er noe aa jobbe med...

fremtiden er jo ikke satt, og det vet jo du og... saa mye kan endre seg... men det var dette kortet som rotpe paa meg/deg eller hva jeg skal si...

To sverd står for fred, fred for enhver pris. Det er stille før, under eller etter stormen. En konflikt blir undertrykt, fordi du har stor ulyst mot å bringe uorden i den balanse som hersker. Her befinner du deg i en blindgate. Du benekter og stenger ute følelser, og later som alt er OK. Men barrierer er ikke svaret, vær åpen. Før eller siden må spenningen nødvendigvis håndteres. Sannhet og skjønnhet oppstår fra stridigheter og splittelse.

Hei Adine, tusen takk for tilbakemeldingen din =)

Du har rett i at jeg ikke har tatt en psykisk pause fra det, selvom vi bevisst unngikk sex rundt eggløsning :)

Det føltes veldig fint psykisk og forholdet har blitt veldig styrket. Men som du sier.. så var det vanskelig å ikke tenke på det hver dag.

Håper du har rett at denne sommeren er Den sommeren :)

Tusen takk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...