Gå til innhold

Jessheim treff 24.1-2012 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette slo så godt ann så vi har allerede planlagt neste treff ;)

Sted: Ciao Bella på Jessheim senter

Dato: 24.januar

Klokken: 11

Igjen er det fint om dere melder dere på så vi kan holde av bord osv.

Var så utrolig koselig idag så jeg gleder meg masse til neste gang :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir med! Hyggelig å treffe andre i nærområdet som er fødeklare :) Selv har jeg termin om 20 dager.

Skrevet

Jeg er selvfølgelig klar igen.....og måske der kommer én mere med, det får jeg besked om :-)

uhhh saks - 20 dage til termin....det er jo lige om lidt :-) ......har selv idag præcis en måned.....det kan også gå fort nok :-)

Skrevet

Hvis jeg fortsatt blir sjukmeldt pga bekkenløsning, kommer jeg og ;-)

Skrevet

Føles som en evighet med meg da 37 dager igjen :/

Snakket med ei veldig hyggelig som jeg går på basseng fysio sammen med som blir med på tirsdag :D

Skrevet

Og ei venninne blir også med :D Nå begynner vi jammen meg å bli noen skravlekjerringer ;) Gleder meg masse jeg nå!

Skrevet

sikke skønt med så mange som er klar......det skal nok blive koseligt :o)

Skrevet

Hei. Ble tipset av ei om dette treffet og kunne tenke meg om storebror er frisk nok til å være alene med pappaen å være med dere på tirsdag.

kort om meg: 26 år, venter gutt nr 2 den 8.2 er instruktør i babymassasje og babysvømming. Tja...

Skrevet

Vi har en hel kafeteria vi kan fylle opp ;) jeg gleder meg masse :D

Skrevet

Må følge datter til 15 mnd kontroll, men rekker å være med frem til kl 12 iallfall.

Skrevet

Kommer, og tar med svigerinna mi. Hun ligger litt før i løypa enn meg, ca 1 mnd lenger på vei ;-)

Skrevet

Beklager at jeg gikk glipp av treffet i dag... Poden var abosolutt ikke i form og ikke sov vi natt til i dag så da ble kreftene tømt.... (Men får ta det igjen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...