Gå til innhold

Utolmodig og usikker

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan holde seg til det man har bestemt, og er det egentlig så viktig??? Noen som har noen tips når det gjelder venting eller ikke etter SA/MA? Er inne i en venteperiode etter å ha mistet, og synst egentlig det var greit, men har begynt å ombestemme meg og har lyst til å prøve igjen...

Har mistet to ganger, første i SA uke 7 og andre i MA uke 10. Ventet fire måneder etter SAen fordi det passet best, og ble gravid i første pp. Ventet en mens etter MAen før vi prøvde igjen for det var det jeg fikk anbefalt på sykehuset, men var til gy midt i el perioden og hun mente at vi burde ha venta en måned til. Ble veldig stressa av det og andre ting, og hadde det ganske fælt den måneden. Har litt uregelmessig syklus, på 30-35 dager, så testa på 32 og fikk svakt positivt (HCG på 25), men så kom tr på dag 35. Gy mente at det kunne være HCG som var igjen fra MAen, eller en kjemisk graviditet, men at det ikke kunne regnes som en abort nummer 3. Hun anbefalte likevel å vente i alle fall en mens, og helst to, kanskje mer for mentale enn fysiske grunner.

Så, skulle egentlig slappe av, tenke på andre ting og ta livet med ro, men fikk høre om to vennepar som er gravide i helga, og merker at jeg bare har lyst til å være der selv igjen! Vet jeg har el denne uka, og vet at det er derfor jeg er blitt så utolmodig, tror det å bli babysjuk er sikreste tegnet mitt på el... Skal vente en mens, men har veldig lyst til å prøve å overtale mannen til å prøve neste måned. Av og til tror jeg det er best å vente, for å ha tid til å komme over sorgen, andre ganger tror jeg det er best å komme igang igjen så fort som mulig, men samtidig var det veldig tøft når det ikke ble noe når vi prøvde igjen.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...