Gå til innhold

bah..

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk på vekten i sta, har gått opp 6 kg p 8 uker... hjelpe meg hvordan skal jeg se ut i august :P sukk :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var du undervektig ved befruktning er det bare bra. Var du allerede overvektig, så skjønner jeg bekymringen. :)

Skrevet

Ønsker deg lykke til :)

jeg har ikke lagt på meg noenting - 8 uker. + er ikke en av de stØrste ;)

spiser normalt ... men det kommer nok :)

Skrevet

Ikke bare du nei, her ble det 5 kg på 6 uker... Men var jo dårlig kombinasjon med bursdag i desember pluss jul og det å bli gravid, når en vet at som gravid så blir jeg SULTEN... Men de siste to ukene har jeg holdt meg stabil, satser på at jeg klarer å holde det en stund. Har ikke lyst til å gå opp 20 kg denne gangen også... vi får se hvordan det ender :)

Skrevet

Uff,forstår deg så altfor godt! Selv er jeg i ue 7,og har gått opp 6 kg.

Skrevet

Jeg gikk opp 12 kilo de tre første mnd sist jeg var gravid. Da syklet jeg til jobb (8km hver vei) og red tre ganger i uken OG spiste veldig sunt. Etter de første 12 ukene sto vekten stille frem til helt på slutten. Tre uker etter fødselen var jeg tilbake i vekten jeg hadde før graviditeten. Tror det er veldig ulikt når en legger på seg. Selv har jeg nå en utrolig apetitt og får helt "blodsukkerfall" om jeg ikke spiser hver andre time sukk. Prøver å holde meg til sunne varianter og mosjonere litt hver dag så kan en jo ikke gjøre annet... :)

Skrevet

Har gått ned tre kilo jeg....spiser du mye da?

Skrevet

Hvorfor er det så innmari fokus på vekt??

Jeg får tårer i øynene innimellom fordi jeg er sulten, atter en gang, gjerne to timer etter sist måltid og jeg leser og leser på nett at man skal legge på seg 1,3 kg i første tri. o.s.v...???!

Hva i svarte er det som feiler samfunnet vårt, som gjør at vi ikke klarer å slappe av når vi er gravide engang?

Så klart, men skal ikke legge på seg altfor mye av ymse grunner, men kjære vene. De aller fleste av oss har sunn fornuft, kiloer fra før eller ikke!

Jeg får helt makk jeg!

Nei spis og kos dere, og ta vekta når det ER noe å bekymre seg for!

Føler folk sitter å skryter når de legger på seg minst mulig i løpet av sv.skapet. Og DET er ikke en bra holdning! Nemlig! :)

Jeg er i uke 11 og har gått opp 5 kg, og syns det er helt greit! :) Har pupper som vokser, rumpe som legger seg litt ut og magen er på vei snart. Så klart må dette også vise på vekta! 2 kg er fra julefeiring med god mat og den siste kiloen er vel isen jeg spiser innimellom for å dempe værste kvalmen og glasset med cola jeg tar for å ikke sovne stående!

Jeg elsker å være frodig kvinne! Spis sunt, unn deg en godbit, og nyt å være gravid! Det søren meg ikke for alle å stråle og være overlykkelig mens de flyter på rosa skyer, så da må man da for pokker få nye maten sin!! ;)

Skrevet

har gått opp ett par kilo, er i uke 10 nå.. :)

sist svangerskap gikk jeg opp 6 kilo i første trimester.. så det er vel foskjellig hva folk legger på seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...