LilleBille:') Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Prøvde lenge og få jenta mi på 9 mnd nå til og spise most potet mm+ , men uten og lykkes! Hun har bare brekt seg. Og vi fant ut at hun kun likte ett middagsglass. Nå fant jeg ut at jeg ville prøve igjen! Kokte potet og moste med leverpostei, og kokt vann. Og hun spiste maasse! Da tror jeg det blir hjemmelaget mat heretter, unntatt grøten. *lykke*
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Jeg ga aldri middagsglass til min baby, lagde alt selv. Og hadde i forskjellige smaker etterhvert, så hun skulle bli vant til det og ikke bli så kresen. Hadde i hvitløk, oregano, timian osv... alt etter hva jeg laget. Jeg begynte med mos av banan og avokado, utvidet med grønnsaksmoser og tilsatte etterhvert kokt kjøtt eller fisk som jeg moset sammen med stavmikser og hadde oppi avent glass som jeg puttet i frysern. Hjemmelaget mat smaker alltid best, og da vet en også hva de får i seg Siden hun var flaskebarn så rørte jeg i morsmelkerstatning ved servering, og etter at hun hadde spist fikk hun drikke resten av flasken sin.
LilleBille:') Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2012 Ja, vi prøvde uten hell i starten Men endelig går det!
novembermamma87 Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 så bra, viser bare att det nytter og prøve flere ganger og ikke gi opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå