litekreativtbrukernavn Skrevet 16. januar 2012 #1 Del Skrevet 16. januar 2012 Nå fungerer det dårlig... F.eks, tidl kunne man skrive inn "fødebag" i søkefeltet og søke iblandt forumene, så fikk man da opp alle tråder hvor man kunne lese ordet "fødebag". -Nå kommer jo ingenting opp (står bare "ingenting funnet") uansett om man skriver ord eller setning som man vet har stått i tidligere tråd.... ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 16. januar 2012 #2 Del Skrevet 16. januar 2012 Heisann. Jeg testet dette nå, og søkte på fødebag. Da fikk jeg opp over 150 treff på Barn i magen og over 50 svar på Din baby. Brukte du søkefeltet i feltet over snarveier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yummi with the tummy Skrevet 16. januar 2012 #3 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Jeg får også opp kun 2 innlegg, og det er i disse to.. Veldig rart Edit: Ser nå at man må velge om man skal søke i hele forumet eller kun i disse innleggene:) Endret 16. januar 2012 av yummi with the tummy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litekreativtbrukernavn Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 16. januar 2012 nå forsto jeg... Før var det bare å taste inn, nå så jeg at jeg måtte gå bort ifra "denne tråden" og heller søke "hele forum" Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 17. januar 2012 #5 Del Skrevet 17. januar 2012 Så bra at det ordnet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå