Gå til innhold

Når begynte kvalmen/oppskast?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter i spenning på når jeg kommer til å bli kvalm....ble kvalm i uke 7 sist...varte til hvertfall uke 22... Nå er jeg 4 uker på vei, skal være lykkelig hvis jeg slipper unna. E i god form foreløpig hvertfall og passer på å ta alt av vitaminer mineraler og forsyne nå, for tanken på det kommer til å få meg til å spy når kvalmen kommer...

Håper du slipper unna da!

Var ikke kvalm i det hele tatt forrige svangerskap, og har bare hatt noen få kvalmebølger hittil (6+1) så er ikke sikkert du blir dårlig:)

En venninne av meg lå og holdt rundt doskålen døgnet rundt de første 4 mnd, så vi skal vel bare være glad til om vi slipper unna kvalmen :)

Annonse

Jeg begynte med brekninger og kvalme noen dager før ikm. Så når jeg ble sykemeldt i uke 7, og jeg kunne ta det med ro, så gav det seg.. Også var det på'an igjen når jeg rundet uke 9. Så lenge jeg kan ta det med ro, slipper jeg oppkast, men er kvalm både hist og pist.

Jeg er 7+0 og er ikke kvalm i det hele tatt. Tvert i mot så spiser jeg såå godt, og det smaker kjempe deilig.

Men det er jo enda tidlig og kvalmen kan jo komme.. Men jeg nyter dagene her i heimen. Får til og med i meg tran :) Ikke værst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...