Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere vil være med på treff igjen! Hva med onsdag 25.jan kl 19? Møtes på Esmaralda??? Bare heng dere på alle som vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dere vil være med på treff igjen! Hva med onsdag 25.jan kl 19? Møtes på Esmaralda??? Bare heng dere på alle som vil!

I tønsberg altså:)

Skrevet

Jeg kommer! :D kanskje det går an å reservere et bord så de som ikke har sett oss før kan spørre de som jobber der, og ikke bare noen de tror er gravide, hehe ;)

Skrevet

Får vel forsøke igjen jeg også da. Blir veldig glad om dere reserverer, og legger ut hvilket navn her.

Skrevet

OI OI jeg må avlyse! Ble invitert med til Grand Canaria av samboern i 2 uker. Reiser onsdag. Jeg blir med på neste treff. Da er jeg brun og blid:) Dere får kose dere på treff i mens!

Skrevet

Jeg kommer! :D kanskje det går an å reservere et bord så de som ikke har sett oss før kan spørre de som jobber der, og ikke bare noen de tror er gravide, hehe ;)

Alltid morro med blind date da:)

neida:)

Jeg skal reservere bord til dere jeg. Setter det på Karoline siden jeg ikke kommer.

Skrevet

Hei jenter! Tar dere i mot flere på treff eller...? Har ikke termin før i slutten av juni, men har veldig lyst å bli kjent med flere gravide i tønsbergområdet:) Bor selv på vear og venter gutt nr. 2:)

Skrevet

Hei jenter! Tar dere i mot flere på treff eller...? Har ikke termin før i slutten av juni, men har veldig lyst å bli kjent med flere gravide i tønsbergområdet:) Bor selv på vear og venter gutt nr. 2:)

selvfølgelig,alle er velkommen!:)

Skrevet

Gleder meg til treff i morgen :) blir hyggelig å hilse på flere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...