Gå til innhold

dere med pcos eller mistanke om pcos, hva har legen sakt om å bruke eggløsningstetser????

Anbefalte innlegg

har hatt mistenke om pcos i noen år no. men de utelukket det ved siste undersøkelse i september. var da faktisk gravid elller vart gravid ved det tidspunktet. for de mente jeg hadde hatt el. men graviditeten endte i SA i uke 5.

har ikke hatt syster. men egga hadde forma til pcos. (ovale og mot veggen i eggestokken) økt behåring lår,nede på tær. hårtap, problemer med vekta (legen har funnet ut jeg har metabolsk syndrom så går på metformin)

går da på metformin som hjelper med å gå ned i vekt og er på vekta jeg var da jeg vart gravid med sønnen for 3 år siden. som vart til med hjelp av metformin,(gikk ned 18 kg) ovitrelle sprøyter for å slippe egg og pergotime for å vekse egg.

hadde hatt 4 mnd med stabil syklus på ca 32 dager så kom SA og etter det har den kommet på dag 35, 28 og nå har den ikke kommet. er på dag 43.

da mens ikke kom på dag 32 og hadde veldi mye tegn på en veldi sterk eggløsning eller noe, så tok jeg en eggløsningstest jeg fikk i posten. den var supersterk. det samme har den nå vart i 10 dager. sjønner ikke dette jeg. venter på tlf fra legen også.

noen som vet?? skal nå ikke vare 10 dager positiv eggløsningstester. negative graviditetstester.

Fortsetter under...

Jeg tok el-tester billigstrimler ofte da jeg prøvde å bli gravid, hadde el og tr 2ganger på halvannet år før jeg ble gravid på hormonsprøyter.. Siden el-testene alltid fikk to streker i varierende styrke + at mnd gikk så gav jeg opp el-testingen.

Nå vet jeg ikke hva slag el-tester du tar, men de med PCO og pcos vil som oftest alltid få utslag på billigstrimler.. Prøvde cb digital to ganger men den slo ikke ut som positiv

bruker billigtester jeg også. men får jo bare positivt resultat. like strek eller mye sterkere strek enn kontrollstreken.

sitter bare å venter på time hos gyn. så er vel forberedt på pergotime og ovitrielle for å bli gravid igjen.

mens ser jeg jo ikke snurtten av :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...