Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg tror jeg hører til her, men er neimen ikke sikker på tid jeg hadde el. Tok en test idag på morgnen, men det var ikke med morgenurin. Måtte opp i 5tiden for å tisse, var for trøtt til å ta test, så da tok jeg en test etter at jeg hadde stått opp og levert i barnehagen. Den var veldig svaaak, noe som sier meg at jeg testet kanskje tidlig, men vet jo ikke tid jeg skal ha mensen. Hadde el rundt julaften, eller for 2uker siden. Er så ekstremt trøtt og veldig kvalm med masse "strekk" i magen, noe som sier meg at jeg kanskje er mer en 3uker på vei.. Hehe, er jo ikke lett dette. Er så redd for at dette bare er kjemisk om jeg har testet for tidlig, har regnet meg frem til at IKM er imorra, eller torsdag. Har hatt kjemisk graviditet før og pga idlig testing, men da visste jeg tid jeg skulle ha mensen og hadde stålkontroll på syklusen, denne gangen har det vært litt mer avslappet og mer "skjer det, så skjer det". Mitt spørmål var hvertfall om noen har erfaring med cb digitale tester ed ukesindikator? Er de sensitive, og hvor langt kan den telle? Viser den foster\mbryo sin uke eller mors uke? Foreløpig termin er rundt 27september, så da hører jeg til her så lenge. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901542-u%C3%A6h-s%C3%A5-mye-%C3%A5-tenke-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**venter** Skrevet 16. januar 2012 #2 Del Skrevet 16. januar 2012 CB- digital viser emyros uke, altså uker siden befruktning, sånn ca. Jeg fikk flere uker enn ventet (stålkontroll på når el var), men jeg tar ikke det så tungt:) Lykke til, og håper det beste for deg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901542-u%C3%A6h-s%C3%A5-mye-%C3%A5-tenke-p%C3%A5/#findComment-143935022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter`n Skrevet 16. januar 2012 #3 Del Skrevet 16. januar 2012 Hei! Den har 3 alternativer i resultatskjermen : "ikke gravid" , "Gravid 1-2 uker" og "Gravid +3 uker". Dette er emryoets uker,ja.Så får du +3,så er du iallefall 5 uker på vei...eller 12 uker Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901542-u%C3%A6h-s%C3%A5-mye-%C3%A5-tenke-p%C3%A5/#findComment-143935091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Del Skrevet 16. januar 2012 Takk for svar. Må ta den med morgenurin, så det blir spennennde.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901542-u%C3%A6h-s%C3%A5-mye-%C3%A5-tenke-p%C3%A5/#findComment-143935589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Idae123 Skrevet 16. januar 2012 #5 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg tror jeg hører til her, men er neimen ikke sikker på tid jeg hadde el. Tok en test idag på morgnen, men det var ikke med morgenurin. Måtte opp i 5tiden for å tisse, var for trøtt til å ta test, så da tok jeg en test etter at jeg hadde stått opp og levert i barnehagen. Den var veldig svaaak, noe som sier meg at jeg testet kanskje tidlig, men vet jo ikke tid jeg skal ha mensen. Hadde el rundt julaften, eller for 2uker siden. Er så ekstremt trøtt og veldig kvalm med masse "strekk" i magen, noe som sier meg at jeg kanskje er mer en 3uker på vei.. Hehe, er jo ikke lett dette. Er så redd for at dette bare er kjemisk om jeg har testet for tidlig, har regnet meg frem til at IKM er imorra, eller torsdag. Har hatt kjemisk graviditet før og pga idlig testing, men da visste jeg tid jeg skulle ha mensen og hadde stålkontroll på syklusen, denne gangen har det vært litt mer avslappet og mer "skjer det, så skjer det". Mitt spørmål var hvertfall om noen har erfaring med cb digitale tester ed ukesindikator? Er de sensitive, og hvor langt kan den telle? Viser den foster\mbryo sin uke eller mors uke? Foreløpig termin er rundt 27september, så da hører jeg til her så lenge. Heisann.. Så spennende... Jeg hadde IKM om fredagen som var, og fant ut at jeg er gravid.. Om onsdag så tok jeg en clearblue pluss test, som skal gå for å være veldig sensitiv, fikk opp skygge, men den ble borte igjen etter test tiden var over.. Freaket litt ut, og dro å kjøpe meg en med ukesindikator for å være 100% sikker på at jeg var gravid eller om forje test var falsk. hadde ikke drukket noe og jeg måtte på do.. Men den viste ikke gravid, til en stoooorr skuffelse.. ventet til fredag med å teste meg på nytt med en pluss test, for å se om HCG hormonet hadde øket, noe den hadde gjort. Testet meg idag igjen (for moroskyld) med ukesindikatoren som viste GRAVID 2-3.. Så det er klart at den med ukesindikator ikke er like sensitiv som den pluss testen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901542-u%C3%A6h-s%C3%A5-mye-%C3%A5-tenke-p%C3%A5/#findComment-143935622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå