Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil gjerne ha et navn på E. Og vi er kanskje litt sære, så lista vår er megakort. Brødrene har ikke populære navn, heller noe sjeldne. MEN akkurat det er ikke noe must! Det viktigste er at vi liker navnet.

Så har vi falt for to navn (hver egentlig, men vi prøver å nå enighet)

Emrik og Ellef.

I går kom kjæresten til søstera mi med en tåpelig, tafatt spøk da vi nevnte sistnevnte navn. "Elefant, haha." Sånn navnerting synes jeg er helt blåst, men jeg hadde ikke tenkt særlig over dette på forhånd.

Jeg må innrømme at jeg liker navn som ikke "alle" heter. Største bror digger navnet Emrik. Men er dette er navn som blir mer og mer populært? Selv har jeg aldri møtt noen som heter det..

Noen som har noen inspirerende forslag til enda mer tankespinn og fundering?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippoღ
Skrevet

Jeg syns Emrik er veldig fint :) har ikke hørt det før.

Skrevet

Synes Emrik er best. Ellef klinger ikke så bra i mine ører. Nå har jeg selv et navn som ikke er veldig vanlig, hverken da eller nå, og jeg må si at jeg skulle gjerne het Anne! Det er slitsomt å hele tiden måtte stave navnet sitt. Emrik er rimelig enkelt å høre, så det skal gå bra. Har dog aldri blitt ertet noe særlig for navnet mitt. Slikt går mer på personligheten til barnet, og barna i omgangskretsen. Som du kanskje skjønner så er ikke jeg så veldig stor fan av "spesielle" navn, siden jeg har et selv... ;-)

Skrevet

Min lille skal hete Elias, men nå er nå det et mer vanlig navn nå til dags :o) Emrik var også et fint navn, syntes det var finere en Ellef. :)

Skrevet

Takk for tilbakemeldingene. Synes Emrik er veldig fint selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...