Gå til innhold

Slimproppen har gått! - Flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inatt gikk slimproppen hos meg ( er 38+0) idag!:)

SORRY for ekle detaljer, men en gulaktig seig "snørrklump"! Æsj å fysj!

Har den gått hos flere av dere?

Den gikk 2-3 dager før dattra mi kom sist svangerskap,så håper jo at noe skjer snart:D Har hatt ganske mye murringer siden igår å hatt vondt i korsryggen.

Speeennennndeeee:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

ja lyder spennende er helt misundelig ;-)

selv har jeg desverre aldri sett den berømte slimprop selvom dette er 3 gang.

Held og lykke

Skrevet

Min gikk for 4 uker siden.. ingen baby enda.. er 37 + 4 i dag.

Skrevet

Her er det ikke kommet noen slimpropp. Har 14 dager igjen til termin. Kjenner jeg holder på å bli sprø av å bare gå å vente på lillemann...Hormonene mine blomstrer og i dag har vært gråtedag. Vet ikke hva jeg gråter for, men er bare lei. Ingen ting passer av klær, magen er bare alt for stor og trusene mine holdes ikke over magen.. Huff og huff.. Kan han ikke bare komme..

Vurderer å begynne på bringebærkapsler, vet ikke om det kan hjelpe oss til at man kan sette i gang noe.. Jeg prøver å være tolmodig, men nå vet jeg ikke om jeg klarer å gå så mye mer.. Bare vi slipper å gå over tiden...:o(((((

Skrevet

Jeg tror min gikk i dag. Hvit/gjennomsiktig slimtråd som kunne strekkes i papiret når jeg bretta det dobbelt. Er dette slimproppen? Er 38+3 i dag.

Skrevet

Spennende!! Forrige gang gikk slimproppen og dagen etter startet fødselen!

Hos meg ar det også en hel masse "snørr", grønnaktig og slimete!

Krysser fingrene på at ting er på gang hos deg!

Skrevet

Jeg trodde at slimproppen min gikk for flere uker siden jeg da jeg hadde MYE slim et par dager. Men det var helt blankt, å når jeg fikk den der gule ekkle (!) slimklumpen inatt var jeg ikke i tvil! Går å håper så inderli at noe snart skal skje, og kjenner etter tegn hele tiden.

Har faktisk vært å ordnet siste rest av ting til fødebaggen idag sånn i tilfelle;)

Meeeen vet jo at det ikke mååå ha noe å si at den har gått da.. lov å håpe!:))

Jeg har tatt bringebærbladkapsler noen uker no, men det har ikke hatt noe å si for meg tror jeg. Håper det hjelper til for at livmoren min skal trekke seg sammen lettere og at etteriene ( som jeg var veeeldig plaget med første gang) ikke blir så voldsomme. Vi får se!:) Gud så jeg gleder meg til å ha lilleprinsen min i armene!!!

Skrevet

Her gikk den 5-6uker før termin sist.. Så blir spennende åse når og om den viser seg denne gangen :)

er 31+5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...