Gå til innhold

brystbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer,

Jeg mener å huske at en eller annen skrev et innlegg her inne en gang om at vi ikke måtte være så naive, for det er fullt mulig å få brystbetennelse før fødsel..

Vell, jeg lurer egentlig litt på om jeg har fått noen type betennelse i det ene brystet, for brystvorten er kjempe øm og sår. smører med danatekt brystvortekrem morgen og kveld, og det hjelper litt på det at det ser ut som sprukken hud på den. men det gjør fortsatt kjempevondt.. spesielt om det er litt kjølig..

Leste litt om dette på en tråd jeg fant via google.. http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=148631

Men jeg føler meg ikke syk på noen måte ellers, det gjør bare sinnsykt vondt i brystvorten :S

er 38+3 nå, og skal til kontroll til JM på onsdag, kan jeg vente til da med å ta det opp med henne da, eller bør jeg ringe legen eller JM å forhøre meg med de før den tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun hatt brystbetennelse en gang, og da var jeg verken gravid eller ammet. Var faktisk bare 12-13 år, og hadde gått for lenge med våt tskjorte en kald dag i mai.

Og tro meg, en ordentlig brystbetennelse kjenner man. Det er akkurat som om hele puppen koker, du får gjerne feber og føler deg generelt skikkelig dårlig.

Så hvis du kun har vondt i selve brystvorten, så høres det ikke ut som brystbetennelse i mine ører.

Skrevet

okeii, men kan det være noen annen form for betennelse jeg har fått da?

Det gjør ihvertfall kjempevondt :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...