Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Bah, lei av å være sliten og småsvimmel hele tiden. Møkka lei av å være kvalm. Det er av og til skikkelig tiltak å ha sex, med vondt i korsryggen og i ligamentene. Og jeg er i uke 22! Lei! Gleder meg til ungen er ute!
holaho Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Du har hvertfall sex! Neida, høres slitsomt ut. Skjønner du er lei. Føler jeg har fått alt som finnes av svangerskapsplager selv, og sex har vi ikke hatt siden babyen ble unnfanget....!!!!! Håper du blir bedre og får et mer behagelig svangerskap etterhvert.
Aprilia Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Helt enig!! kjempelei jeg også! startet med kvalme og oppkast de 3 første mnd. når det ga seg begynte bekkenet å krangle, så nå er jeg helt ødelagt i bekkenet. jobber i barnehage og sliter skikkelig på jobb. er sykmeldt 40%. har fått kjempestor mage som bare er i veien og den lille sparker kun på blæra hele dagen! er og i uke 22. det var mitt klageinnlegg i dag..hehe. eneste rådet jeg kan komme med er at vi bare må tenke på hvor utrolig verdt alle disse plagene er. tenk hva vi får igjen for det:) hihi... masse lykke til videre i svangerskapet!
OptimistHoppa Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Lei her også!! Har spydd mye fra uke 6 til uke 18 og vært sykmeldt i 12 uker Nå i uke 19 har jeg endelig kommet meg i jobb igjen (50%), men allerede i dag på dag 3, klarte jeg ikke å komme meg jobb fordi jeg ble liggende over doskåla/spybøtta gjentatte ganger. Igjen. Arrrg, så lei av å være kvalm!! Og fysisk Amor er det ekstremt lite av her, da jeg vanligvis sliter aller mest med kveldskvalmen :/ For å være litt positiv da: - Jammen deilig med en klagetråd! - I morgen har vi UL, det er i hvert fall noe å glede seg over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå