Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Så flott at du sier i fra. Dette har jeg aldri sett før.

Skal ta det videre med en gang.

Hvilken nettleser bruker du?

Skrevet

Safari på iPad og både Firefox og Safari på iMac. Samme feil i alle

Skrevet

Dette er veldig rart. Men supert at du oppdaterte meg på nettleser etc. Så skal jeg teste det litt ut selv også, så finner vi forhåpentligvis feilen.

:)

Skrevet (endret)

Jeg bruker google chrome og har sett samme problem flere ganger. Har også opplevd at reklamer plutselig sitter inni kommentarfeltet, men akkurat det har latt seg løse med bare å oppdatere siden.

Og det jeg fortalte deg om på mail den gangen er der fremdeles....

Endret av •✿Hildegirl er hjemmemamma✿•
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har også hatt samme problem. Bruker Firefox

Skrevet

Slet med det samme igår.

Bruker Opera.

Skrevet

Opplever dette hele tiden, særlig på de litt lengre trådene.

Blir det noen løsning?

Skrevet

Synes nesten at moderatorene burde svare i denne tråden, når de svarer i andre. Et vedvarende problem dette her, og det er irriterende. Jobber dere med å løse det?

Gjest Ann-Mari
Skrevet

Hei alle :) Jeg har testet og testet i flere browsere og har ikke klart å gjenskape problemet dere nevner. Men saken er meldt inn til teknikerene, og så har jeg lagt ved screenshotene dere har gitt oss. Så da håper vi på en snarlig løsning, og så skal jeg fortsette og oppsøke dette problemet.

Skrevet

Prøver å svare som anonymt.

Elin.

Skrevet

Sier som Ann Mari, vi må bare fortsette og sjekke dette ut.

Gjest Ann-Mari
Skrevet

Glemte å si at om det er flere som vet om enkelte innlegg og har direkte link til hvor dette problemet oppstår, så send oss gjerne linken slik at vi evt. kan finne en sammenheng.

Gjest Ann-Mari
Skrevet

Da har vi fått ut en løsning for problemet med bruk av stor editor hvor publiserknappen og avhuking for Anonym forsvinner. Inntil videre har vi måttet fjerne oppsummeringslisten med alle innleggen på svar siden med stor editor. Vi fortsetter å jobbe med å finne ut av problemet, slik at vi kan få tilbake denne listen, men nå skal man iallefall kunne huke av for anonym og få publisert sine innlegg som er det viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...