Gå til innhold

Bryststimulering..... tør jeg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin på lørdag 14, men er sååå utrolig utålmodig. Har hørt at bryststimulering kan sette igang fødsel, men at det også kan gi ekstreme rier uten stopp som kan virke uheldig for barnet. Er det noen som har noen erfaringer som dere vil dele??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei , Jeg fikk maserier og da ba jordmor meg om å stimulere brystvortene .. Det satte i gang noen sinnsyke rier .. Men hun sa at dette er noe jeg kunne gjøre opp mot ca en halv time og ikke lenger.. Fødte jenta mi ca 16 timer etter stimuleringen!!

Vær klar over at det ikke må gjøres for lenge , det kan føre til styrtfødsel

Skrevet

Hvis du er moden osv så skal det gå helt bra å stimulere de, men aldri lengre enn 1 time da dette kan føre til stormrier. noe men så absolutt ikke ønsker :)

bare husk at du ikke må stimulere de under en rie/kynner :)

Skrevet

Tusen takk for svar og gode råd.. Tror jeg skal få meg en god natt søvn å prøve imorgen tidlig så får vi se om det virker på meg..

Skrevet

Er dere på overtid når dere gjør dette? Jeg har 14 dager igjen. Kan det være farlig å stare med det nå allerede? ER bare litt lei nå og vil ha lillemann til verden!!

Skrevet

Jeg titter innom fra 2 tri. så det er ikke noe jeg skal sette i gang med nå, men jeg er også nyskjerrig på hvordan det gjøres, for sist gikk jeg to uker på overtid... :(

Skrevet

Jeg har 2 uker igjen fikk lyst og prøve hehe. hvordan gjøres dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...