Gå til innhold

dagens klage fra meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

21 dager ijen og eg sku ønske de var i går. Verke så i hele kroppen eg vil grine. Bekkne krangle som bare f. Vil aller helst bare legge meg i fosterstilling å grine pga de gjer så uhyggelig vondt. Kynnere er regelmessige og vore de noen uker nå og noen av dei er så vonde eg sitte me tårer gjennom dei. Å blodtrykket mitt er reine jojoen å gir meg hodepine som ikke likner grisen mein gang de nærme seg 100 i undertrykke. Har ligget en del på sjukehuset pga de og må nå til kontroll 1 gang i uka der, medisin vil dei ikke gi meg da eg går fra høyt til for lavt da på veldig kort tid. Dei klare ikke stablisere de. Å dei vil unngå å sette meg igang grunnet dei andre 2 fødsel forløpene mine. Er fortvilt og lei av å nesten ikke kunne gå pga smerte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager ijen og eg sku ønske de var i går. Verke så i hele kroppen eg vil grine. Bekkne krangle som bare f. Vil aller helst bare legge meg i fosterstilling å grine pga de gjer så uhyggelig vondt. Kynnere er regelmessige og vore de noen uker nå og noen av dei er så vonde eg sitte me tårer gjennom dei. å blodtrykket mitt er reine jojoen å gir meg hodepine som ikke likner grisen mein gang de nærme seg 100 i undertrykke. Har ligget en del på sjukehuset pga de og må nå til kontroll 1 gang i uka der, medisin vil dei ikke gi meg da eg går fra høyt til for lavt da på veldig kort tid. Dei klare ikke stablisere de. å dei vil unngå å sette meg igang grunnet dei andre 2 fødsel forløpene mine. Er fortvilt og lei av å nesten ikke kunne gå pga smerte.

Krev at de setter deg i gang da vel! Når du bare har 21 dager igjen er det jo ikke noe prob for barnet å klare seg, jeg fødte jo forrige barn 5 uker før termin. Ikke planlagt det er nå så men alt var i skjønneste orden med henne og vi dro hjem under ett døgn etterpå

Skrevet

Huff da.. Enig med hun over. Må være bedre for mors fysiske og psykiske helse å bli satt i gang?

Min første mini ble født 5 uker før tiden (pga. andre ting), og hun var også helt frisk og fin.

Lykke til! :)

Skrevet

Takk hadde de bare vore så lett i de firkanta helse systemet. Dei ønske helst ikke å sette igang pga dei 2 andre forløpene. Sist gang endte de i KS grunnet kroppen min var så sliten at hele fødselen stoppet opp etter 19 timer og bare 3 cm. å etterpå klarte ikke livmora trekke seg sammen uten hjelp engang og de resulterte i at eg låg å blødde innvendig uten dei oppdaga de fra den plassen morkaka hadde vore. Merka de selv på kroppen min at noe var gale(heldigvis kjenne eg kroppen min). Me nr 1 måtte dei ta han med sugekopp på 8 cm grunnet blodtrykket mitt føyk til værs og hjertelyden til gutten ble svakere å svakere. Mistet mye blod begge ganger.

Eg ønske ikke å bli så sliten ijen som nr2, men kjenne eg er godt på vei vist dei ikke gjer noe snart.

Skrevet

Krev KS på bakrunn av historikk og nåværende helse. -få evt fastlege eller gyn.legen din til å skrive anbefaling i tillegg.

Skrevet

Eg føde heller 10 ganger til en å oppleve de KS ijen altså. Men ble lovet dei sku lytte til meg når tiden begynte å nærme seg men nå begynne unnskyldninger å bortforklaringer å komme løpene. Skjønne jo den lille har godt av hver dag i magen,men eg trodde dei ville lytte mer til meg når eg sa eg er sliten så de ikke ender opp som sist. Men der tok eg feil gitt...

Skrevet

Jeg har ikke greie på dette, men ut fra forløpene du forteller om med de to første, ser det for meg ut som de ikke vil sette deg i gang av hensyn til både din og babyens helse. I gangsatte fødsler er som regel tøffere og det ser ut som du har hatt tøffe nok fødsler fra før.

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...