Gå til innhold

Tykkelse på livmorslimhinne?

Anbefalte innlegg

den 10 januar var jeg på kontroll. hadde da gått på synarela nesespray i 4 uker, men må ihvertfall gå en ekstra uke siden slimhinnen var 6,5mm. hun sa at 0-4 skulle den være. Noen som vet hva en normal livmorslimhinne skal være uten at man bruker noe?

er så redd for at den ikke blir nok nedregulert på 1 uke. håpet er at den skal gå ned 1,5-2mm ihvertfall på 1 uke. er lov å håpe :) sprayer 4 doser om dagen. så har holdt på med dette lenge nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901435-tykkelse-p%C3%A5-livmorslimhinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hva du har skrevet men slimhinna bør være over 7 mm for å få lov å ha insett av et egg hvis det er det du skal. Og for å bare nevne det, jeg gikk i nesten 8 uker på sprayen (for andre grunner). Så 4 uker er ikke så veldig lenge ;) Det er helt vanlig det ;) Det skal nok gå bra, skal du se!

hei jenter :) ser at jeg kanskje har formulert meg på en vanskelig måte. Jeg lurte egentlig bare på hva er normal livmorslimme var, og da når man ikke tar medisiner eller som har noe med ivf og gjøre.

Har gått på spray nå i over 5 uker, skal begynne på sprøyter imorgen, så Dincene: til slutt vil jeg ha gått på nesespray i 7,5 uker, siden jeg skal bruke sprayen samtidig som jeg setter sprøyter.

For 1 uke siden var slimhinnen i livmoren min for tykk 6,5 mm til at jeg kunne begynne på sprøyter. Var på kontroll i går og nå er den omtrent en strek, og jeg kan derfor endelig begynne på sprøyter imorgen :D uttak rundt 30,31,1,2 eller 3 februar :)

Hvordan står det til med dere andre jenter?

Nå skjønte jeg det! :DDDD Men hvorfor måtte du ned til akkurat den tykkelsen på slimhinna? Noe sånt har jeg aldri blitt skjekka for... jeg har gått på nesesprayen, sprøytene og så tatt UL for å sjå hvor mange, hvor store eggposer har blitt...

Jeg var på kontroll for å sjekke hvordan jeg(kroppen) reagerte på sprayen. Om jeg var blitt nok nedregulert( med andre ord om slimhinnen hadde blitt liten nok) og det var den ikke da, så måtte gå en ekstra uke. Men idag starter jeg på sprøyter, og halvering av nesesprayen så håper det går bra fremover :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...