Gå til innhold

sliter..

Anbefalte innlegg

Er nå ca 1 år siden vi begynte å prøve og ca 6 mnd siden vi begynte å prøve aktivt..

Synes alle rundt meg blir gravide, derav mange av mine venner. Det er nesten som at jeg har lyst å si til mine venner at de ikke skal si noe til meg, selv om jeg er glad på deres vegne..skulle bare ønske det var meg..

Nå kjenner jeg at det sliter voldtsomt på meg, sover lite, spiser lite og går rundt konstant å tenker på hvorfor akkurat meg (vet det er flere).

Jeg vet også at siden vi ønsker det så sterkt så klarer ikke kroppen å slappe av, men selvom jeg vet dette går jeg konstant å tenker. Klarer ikke å slappe av.. Det er helt umulig, jeg har prøvd.

Så det jeg lurer på, er om noen av dere snille som spår klarer å se noen graviditet på oss nå i nærmeste fremtid? Vet det er flere som har sett både i desember og februar, men nå viste det seg at desember stemte ikke :/

Jeg: 010386

Samboer: 270783

På forhånd Tusen Takk =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901432-sliter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Jeg føler med deg og vet hvordan det er å gå å tenke på det 24/7. Alle sier at man skal slappe av og ikke tenke noe på det, for da skjer det.... men det klarer man ikke når man ønsker det så sterkt.

har du prøvd el tester så du vet når el er?

Vet ikke om d gjorde utslaget, men den mnd det klaffa for oss var den første mnd jeg brukte Bidro og Wild Yam (kjøpes på helsekost) Kanskje psykisk, men d funka og dama i butikken sa d hadde funka på flere;) så verdt et forsøk.

Over til spørsmålet ditt (sporet litt av her...)

Føler at dere klarer å bli gravide uten ytterligere hjelp,

og feb/mars kommer opp som fine mnd. Sterkest er mars. Mulig du blir gravid feb. og tester positivt i mars..

Får opp en liten lyshåret jente, veldig blid...hun ler mot meg:):) vet ikke om d er en liten jente i familien din, men føler mer d er jenta deres som venter:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901432-sliter/#findComment-143934256
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei hei =)

Ja det er veldig vanskelig å slappe av når man ønsker det så veldig veldig mye. Prøver å si til meg selv at det kommer når det kommer, og det funker en dag eller to så er jeg tilbake til "start igjen" med alle disse tankene mine :/

Har ikke prøvd el test nei, men er nesten 100& sikker når jeg har el da jeg har omtrent samme sympt som mens, men det kan jo hende jeg tar fullstendig feil også.

Etter min beregning hadde jeg el 27 januar og vi starta ei uke før å prøve og holdt på til 29.januar for å være mere sikker på å treffe el. Har liksom gjort alt rett denne mnd, både med å slutte å røyke (9 dager røykfri i dag), spise riktig og vært mer aktiv selv om jeg er ganske aktiv til vanlig..tar også folat daglig.

Kansje det er det jeg skal prøve? Om det ikke klaffer denne gangen..har IKM 10.februar.

Kansje det er som du sier at februar/mars er vår mnd? Da ei til her spådde før jul graviditet i februar.

Håper du har riktig =)

Er ingen små jenter i familien her nei, ikke som jeg rundt meg til daglig hvertfall.. men vet flere har spådd jente som første hos oss, så det blir jo veldig spennende å se :))

Tusen tusen takk for at du såg og for råd, klaffer det ikke nå blir det eltesting i februar ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901432-sliter/#findComment-143976485
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...