Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 15. januar 2012 #1 Del Skrevet 15. januar 2012 Har vert gravid 3 ganger. Ene gangen ble jeg gravid før føste mens etter pille slutt, men endte i SA. Men denne gangen jeg gikk på piller har dte vert litt tull med blødninger pga min egen feil. Jeg begynte på p pillen (før første mens etter fødsel) microgynon og gikk på den ca en uke. Glemte 2 piller, begynte å blø, så jeg stoppet å ta dem. (blødde vel 5-6 dager eller noe) så tok jeg pillene igjen kun 3 dager, så sluttet jeg på dem pga jeg fant ut man ikke burde ta dem når man ammer (jeg høres helt lost ut her, men det var pga jeg hadde di pillene liggende). Har altså ei jente på snart 7 mnd som jeg ammer litt enda. Hadde samleie 30. desember. Tok pillene en dag før og to dager etter samleie, så sluttet jeg og fikk en blødning som varte ca 4 dager. Nå fra dag 9 etter den blødningen, tilogmed i dag, dag 13 har jeg mensmurringer og stikkninger i magen som kommer å går hele dagen. Har også hatt en svak hodepine som kommer og går di siste dagene. Begynner å lure på om jeg kan være gravid. Det jeg egentlig vil spørre om er om jeg skal stole på at jeg ikke er gravid siden jeg har hatt en blødning etter pilleslutt som var etter samleiet. Har lest at den blødningen uteblir om man er blitt befruktet. Jeg pleier kun ha menssmerter NåR jeg blør, eller har eggløsning. Pleier også å ha slim ved el, og det har jeg jo ikke nå. Er det noen som har opplevd det samme? Hatt blødning ved pilleslutt men vert gravid? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901416-dere-som-har-blitt-gravid-rett-etter-p-pilleslutt-kan-noen-hjelpe-meg-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurobi Skrevet 16. januar 2012 #2 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg har opplevd noe av det samme... Trodde ikke jeg var gravid fordi det var første el uten å ha hatt ordentlig mensen først, fikk en blødning, tok en test uka etter og hadde blitt gravid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901416-dere-som-har-blitt-gravid-rett-etter-p-pilleslutt-kan-noen-hjelpe-meg-litt/#findComment-143935555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå