Tira Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Vi begynte å prøve oss på å bli gravide da Lillemann var 6 mnd. Vi har ikke helt fått det til å klappe før denne mnd og nå er jeg 2 dager forsinket med mens. Det trenger ikke å bety noe, jeg vet det, men det er litt spennende alikevel. Jeg har hatt svake mensmurringer i hele dag så det kan jo hende tanta kommer, men jeg tok en test i dag tidlig og syns jeg så skyggen av en ekstra strek på pinnen. I tillegg har jeg helt mista søtsuget mitt slik jeg gjorde i mitt førte svangerskap og det pleier å være way up there hele tiden, så nå er jeg spent. Alt kan være psykisk og innbildning og alt det der, men jeg følte for å dele det med noen. Denne gangen har jeg nemlig tenkt og ikke si det til samboer før jeg er helt sikker og har vært hos legen og sånn. Har en overraskelse planlagt om vi klarer å bli gravide igjen nemlig;) Flere som mistenker graviditet nå?
cindy85 Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Ja og er så spent:)men har ikm i dag så kjempe usikkert om det er noe der..lykke til og vi får krysse fingrene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå