Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #26 Skrevet 16. januar 2012 Men hvorfor er det greit at mannen barberer seg i ansiktet da? Er ikke det også litt femi da eller? Mannen skal jo være mann med masse hår og de skal være så naturlige som mulig!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. januar 2012 #27 Skrevet 16. januar 2012 Men hvorfor er det greit at mannen barberer seg i ansiktet da? Er ikke det også litt femi da eller? Mannen skal jo være mann med masse hår og de skal være så naturlige som mulig! Fordi det er bedre å kline uten skjegg!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #28 Skrevet 16. januar 2012 Men hvorfor er det greit at mannen barberer seg i ansiktet da? Er ikke det også litt femi da eller? Mannen skal jo være mann med masse hår og de skal være så naturlige som mulig! Fordi det er bedre å kline uten skjegg! Er det ikke bedre å slikke baller også, når de er glattbarberte? Jeg foretrekker å slikke barberte baller fremfor hårete altså
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #29 Skrevet 16. januar 2012 Okay, så det jeg leser ut av denne debatten er at kvinner "skal" barbere seg, mens menn ikke "får lov" fordi de skal være hårete og barske, unntatt da selvsagt i ansiktet, som skal være velfrisert til enhver tid.. Kvinner derimot bør ikke ha et hår på kroppen unntatt på hodet, fordi det ikke er feminint med hårvekst. Herregud, jeg er glad jeg lever med en mann som gjør som han vil og lar meg gjøre som jeg vil! Vi tenner på hverandre uavhengig av hårfrisyre hvor som helst på kroppen.
Cat.68 Skrevet 16. januar 2012 #30 Skrevet 16. januar 2012 Men hvem har sagt at jeg ikke liker skjegg?? men når det kommer akkurat til ansiktet så må det vel bli opp til mannen selv å avgjøre hva han føler seg mest tilfreds med. For min egen del kan en man være sexy med både helskjegg, tredagers, eller barbert. men foretrekker faktisk et av de to første
Cat.68 Skrevet 16. januar 2012 #31 Skrevet 16. januar 2012 Okay, så det jeg leser ut av denne debatten er at kvinner "skal" barbere seg, mens menn ikke "får lov" fordi de skal være hårete og barske, unntatt da selvsagt i ansiktet, som skal være velfrisert til enhver tid.. Kvinner derimot bør ikke ha et hår på kroppen unntatt på hodet, fordi det ikke er feminint med hårvekst. Herregud, jeg er glad jeg lever med en mann som gjør som han vil og lar meg gjøre som jeg vil! Vi tenner på hverandre uavhengig av hårfrisyre hvor som helst på kroppen. Men er da ingen som har sagt at dem ikke får lov? Hvor i alle dager leser du det?. Er derimot noen kvinner her som sier at dem foretrekker hårete menn da de føler hårløse menn er for feminint til deres egen smak.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #32 Skrevet 16. januar 2012 Okay, så det jeg leser ut av denne debatten er at kvinner "skal" barbere seg, mens menn ikke "får lov" fordi de skal være hårete og barske, unntatt da selvsagt i ansiktet, som skal være velfrisert til enhver tid.. Kvinner derimot bør ikke ha et hår på kroppen unntatt på hodet, fordi det ikke er feminint med hårvekst. Herregud, jeg er glad jeg lever med en mann som gjør som han vil og lar meg gjøre som jeg vil! Vi tenner på hverandre uavhengig av hårfrisyre hvor som helst på kroppen. Men er da ingen som har sagt at dem ikke får lov? Hvor i alle dager leser du det?. Er derimot noen kvinner her som sier at dem foretrekker hårete menn da de føler hårløse menn er for feminint til deres egen smak. Derfor det står med " rundt. Det er ingen som sier direkte at de ikke får lov, men når man mister lysten, kommer med uttrykk som "ææsj", kaller mannen en pubertetsgutt osv osv, så sier det seg selv at hadde han spurt om det var greit så hadde han sansynligvis fått nei.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. januar 2012 #33 Skrevet 16. januar 2012 Men hvorfor er det greit at mannen barberer seg i ansiktet da? Er ikke det også litt femi da eller? Mannen skal jo være mann med masse hår og de skal være så naturlige som mulig! Fordi det er bedre å kline uten skjegg! Er det ikke bedre å slikke baller også, når de er glattbarberte? Jeg foretrekker å slikke barberte baller fremfor hårete altså Nå har jeg vel svart at min mann stusser skauen nedi der også da..
Cat.68 Skrevet 16. januar 2012 #34 Skrevet 16. januar 2012 Okay, så det jeg leser ut av denne debatten er at kvinner "skal" barbere seg, mens menn ikke "får lov" fordi de skal være hårete og barske, unntatt da selvsagt i ansiktet, som skal være velfrisert til enhver tid.. Kvinner derimot bør ikke ha et hår på kroppen unntatt på hodet, fordi det ikke er feminint med hårvekst. Herregud, jeg er glad jeg lever med en mann som gjør som han vil og lar meg gjøre som jeg vil! Vi tenner på hverandre uavhengig av hårfrisyre hvor som helst på kroppen. Men er da ingen som har sagt at dem ikke får lov? Hvor i alle dager leser du det?. Er derimot noen kvinner her som sier at dem foretrekker hårete menn da de føler hårløse menn er for feminint til deres egen smak. Derfor det står med " rundt. Det er ingen som sier direkte at de ikke får lov, men når man mister lysten, kommer med uttrykk som "ææsj", kaller mannen en pubertetsgutt osv osv, så sier det seg selv at hadde han spurt om det var greit så hadde han sansynligvis fått nei. Jeg tar ikke den jeg. Vi er alle forskjellige og tiltrekkes forskjellig. Og det mener jeg er en bra ting. Vi attraheres og velger fra utfra egne preferanser uten at man for den saks skyld legger seg borti hva andre attraheres av. Hvis mannen min som jeg elsker over alt Plutselig som ut av det blå ville begynne å barbere seg over hele kroppen hadde jeg syntes det var rart, sært og en smule vanskelig å forholde meg til, siden han da plutselig viser en side av seg selv som ikke fantes der når jeg falt for ham, og fordi jeg liker barskheten jeg synes det gir. Jeg er gift med en flott mann, og hvis det å barbere kroppen sin plutselig ble livsviktig for ham skulle jeg altids klart å lære meg å leve med det siden det er hans kropp, og den skal han føle seg vel med. Det betyr ikke at jeg ikke ville savne det ville lurvet hans på brystkassa. og fortsatt synes det er merkelig at han kunne forandre kroppsbildet sitt så drastisk, plutselig,
Gjest Heartbroken Skrevet 16. januar 2012 #35 Skrevet 16. januar 2012 Jeg skjønner ikke helt problemstillingen her? Hvis mannen min synes det er pent/behagelig å fjerne alt hår på kroppen, så må det da være opp til han? Jeg bestemmer like lite over hans kropp som han gjør over min! Hva jeg liker og foretrekker er èn ting, i et forhold gjør man gjerne små ting for å glede partneren, men om det var viktig for han hadde jeg da aldri kommet på å kritisere han for det! Det er ganske utrolig hvordan dere synes det er helt greit å detaljstyre mennene deres! Hva om det var motsatt? Hva hvis mannen krevde at dere fjernet/ikke fjernet hår? Har han like stor rett til å bestemme over dere? Det går en annen diskusjon her hvor alle hyler over seg over en mann som hadde den frekkhet å ønske at konen skulle nå samme vekt som før graviditeten. Felles mening der er at det er hennes kropp og det er kun hun som bestemmer over den! Noen som ser paradokset her?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. januar 2012 #36 Skrevet 16. januar 2012 Jeg skjønner ikke helt problemstillingen her? Hvis mannen min synes det er pent/behagelig å fjerne alt hår på kroppen, så må det da være opp til han? Jeg bestemmer like lite over hans kropp som han gjør over min! Hva jeg liker og foretrekker er èn ting, i et forhold gjør man gjerne små ting for å glede partneren, men om det var viktig for han hadde jeg da aldri kommet på å kritisere han for det! Det er ganske utrolig hvordan dere synes det er helt greit å detaljstyre mennene deres! Hva om det var motsatt? Hva hvis mannen krevde at dere fjernet/ikke fjernet hår? Har han like stor rett til å bestemme over dere? Det går en annen diskusjon her hvor alle hyler over seg over en mann som hadde den frekkhet å ønske at konen skulle nå samme vekt som før graviditeten. Felles mening der er at det er hennes kropp og det er kun hun som bestemmer over den! Noen som ser paradokset her? Nå hadde jeg vel ikke dumpa mannfolket hverken om han hadde latt ugraset gro eller glætta seg helt, akkurat. Like lite som han bytter meg ut om jeg dropper leggshavinga et par ukers tid. Det er vel heller preferanser vi snakker om her?
Cat.68 Skrevet 16. januar 2012 #37 Skrevet 16. januar 2012 Jeg skjønner ikke helt problemstillingen her? Hvis mannen min synes det er pent/behagelig å fjerne alt hår på kroppen, så må det da være opp til han? Jeg bestemmer like lite over hans kropp som han gjør over min! Hva jeg liker og foretrekker er èn ting, i et forhold gjør man gjerne små ting for å glede partneren, men om det var viktig for han hadde jeg da aldri kommet på å kritisere han for det! Det er ganske utrolig hvordan dere synes det er helt greit å detaljstyre mennene deres! Hva om det var motsatt? Hva hvis mannen krevde at dere fjernet/ikke fjernet hår? Har han like stor rett til å bestemme over dere? Det går en annen diskusjon her hvor alle hyler over seg over en mann som hadde den frekkhet å ønske at konen skulle nå samme vekt som før graviditeten. Felles mening der er at det er hennes kropp og det er kun hun som bestemmer over den! Noen som ser paradokset her? Selvfølgelig må menn få lov å gjøre som dem vill med sin kropp, Og jeg leser ikke noen i denne debatten som er uenig i det. Det handler vel heller om preferanser her og hva man synes er pent. Om mannen min plutselig ville barbere av seg alt av hår over hele kroppen sin så måtte han for guds skyld bare gjøre det. Men han vil ikke kunna tvinge meg til å synes det er sexy. Og hadde han spurt meg hva jeg mente hadde jeg også sagt det. Den andre debatten du refererer til har jeg ikke lest så kan ikke uttale meg om den.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #38 Skrevet 16. januar 2012 "slikke baller" Så så ugreit ut på tekst. Æsj.. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå