Gå til innhold

Hvilket navn skal vi velge?...

Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin begynner å nærme seg med stormskritt å vi har enda ikke blitt enig om navn til tuppa vår.. Så da tenkte jeg at jeg kanskje skulle spørre dere om hvilket navn av de vi har på vår liste dere synes er finest :) Jeg trodde aldri det å velge et navn skulle bli så vanskelig :P

frida

alva

Aurora

Emilie

Marte

Linn

Sara

Sofie

Lilly

Isabella

Leah

celine

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Hehe, det var ingen liten liste:)

Jeg liker:

Frida

Aurora

Emilie

Sara

Sofie

Lilly

Alva er for meg et hundenavn, Marte er litt kjedelig og Isabella, Leah og Celine er litt "pompøse" navn. Men smaken er som baken:)

Skrevet

Syns alle de navnene var fine... Aurora er jo kjempeflott da :)

Skrevet

Jeg synes absolutt Lilly var det vakreste!! :)

Men Isabella og Leah er jo også kjempe fine, men de er jo ganske så brukt også. Jobber i barnehage og har mange Leah jenter :)

Skrevet

Hva med celinA? Ellers syns jeg Leah er fint. Lykke til:-)

Skrevet

Alva er et av de vakreste navnene som finnes! Venter selv ei lita jente, og skulle sååå ønske jeg kunne kalle henne det..men datteren til en god vennine heter det..Snufs! Men uansett, Alva er et fantastisk vakkert navn! ;)

Skrevet

Termin begynner å nærme seg med stormskritt å vi har enda ikke blitt enig om navn til tuppa vår.. Så da tenkte jeg at jeg kanskje skulle spørre dere om hvilket navn av de vi har på vår liste dere synes er finest :) Jeg trodde aldri det å velge et navn skulle bli så vanskelig :P

frida

alva

Aurora

Emilie

Marte

Linn

Sara

Sofie

Lilly

Isabella

Leah

celine

Leah eller Alva! :)

Skrevet

Frida, Alvilde, Mille, Sofie er mine favoritter :)

Lykke til, kanskje lettere når dere ser henne :)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! :) Det er jo kjempe morro å se hva dere synes er fint! Ser at Lilly leder med Leah og Alva på delt andre plass så det blir spennende å se hvem som "vinner" til slutt, hehe.

Skrevet

Lilly er fint. Også synes jeg Frida er et feminint, stødig og fint navn som ikke Så vanlig.

Skrevet

Alva er kjempefint. Vet om en som heter det. Det er litt kjekt å velge ett navn som ikke ser så mye brukt synes jeg. Ellers liker jeg Ada ( selvom det ikke stod på listen)

Skrevet

Alva, uten tvil! Jeg er fadder til ei lita nydelig Alva.. Så bare gode assosiasjoner til navnet :-)

Skrevet

Aurora er det vakkreste navnet her. Helt uuuuuten tvil!

Det skal jenta vår hete! Hun har allerede fått sånn "bilnavnskillt" med navnet sitt nede ved hjula på vogna!

Stemmer for AURORA! =D

Skrevet

Nå leder Alva med 7 stemmer mens Lilly har 5, Leah har 4 mens Frida og Aurora har 3 stemmer hver :) Jeg har vist mannen hva dere mener å han liker Lilly veldig godt, men jeg er litt solgt på Alva, men jeg er enda veldig usikker... Er det flere som sliter med navnevalget eller er det bare meg hehe ;)

Skrevet

Aurora er veldig vakkert, men også Lilly. Spesielle navn som ikke mange heter :)

Skrevet

Lilly og Aurora er kjempefine navn!

Ella er også fint, synes jeg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Da ble vi ENDELIG enig om hvilket navn vår lille tulle skal få! :D Valget falt på Alva :) Jeg er veldig fornøyd, men min mann er ikke helt solgt på det enda da, men han sier han sikkert venner seg på det etterhvert, hehe ;)

Skrevet

Tusen takk til alle som har kommet med sine meninger :) Det hjalp veldig faktisk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...