Gå til innhold

Hvor mange dager igjen jenter?? :)

Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager har dere igjen? Jeg har 49! Synes tiden går kjempe fort!! Gleder meg masse til vi får møte vår lille tulle, men har også litt "angst" hehe. Dette er vårt første barn, som dere sikker skjønner ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager =) Så ikke lenge igjen her =)

Skrevet

7 dager igjen. Første barn for oss også. Tiden gikk kjempe fort fram til permisjonsstart. Nå snegler den seg avgårde.....

Skrevet

22 dager ijen her. :) permisjonstart i morgen :-) Skal bare ligge å ruge på hovudpremien i dei neste ukene :-D å håpe han komme litt før. :P

Skrevet

45 minutter igjen :-) weeeee :) men blir nok overtid her ja, ingen tegn enda..

Skrevet

19 dager her... 2 gangs...

Skrevet

Her er det 25 dager igjen, så begynner å bli forberedt på at det ikke er lenge til ting begynner å skje :)

Skrevet

30 dager til termin, om frøkena ligger i hodeleie. Storesøstera lå nemlig i seteleie og det ble keisersnitt (prøvde vending først, men det gikk ikke). Imorgen er jeg i uke 36 og skal sjekke leie, om kapasiteten på sykehuset tilsier det. Så det blir spennende å se om det blir naturlig eller keisersnitt, krysser fingrene for hodeleie! Føler meg liksom "snytt" for en fødselsopplevelse.

Skrevet

9 dager igjen her... førstegangs så går nok over tiden. Kjenner til det med angst følelsen, men den går heldogvis over når du nærmer deg enda mer ;))) er sååå klar til å hilse på nurket vårt :) håper hun snart vil ut å hilse på meg også :)

Skrevet

13 dager:) Er førstemann så regner med å gå over:( Men håper selvsagt at han kommer før;)

Skrevet

15 dager...og grrrr, våken midt på natta uten antydning til at noe skal skje. Forrige gang begynte det å komme litt fostervann ti dager før termin, så da ble jeg satt i gang, veldig spent på hvordan det starter denne gang..

Skrevet

41 dager igjen og jeg vil bare bli ferdig!!

Skrevet

Hvor finner dere ut hvor mange dager som er igjen? står jo ikke på min side lenger... :(

Skrevet

Jeg har 46 dager igjen... ser først frem til permisjon og så håper jeg lilletulla kommer litt før termin... men etter at jeg har fått kjøpt inn alt jeg ennå ikke har fått kjøpt inn......

Skrevet

62! Syns d går sååååå tregt!!! Usj.. Får håpe d går litt fortere snart;)

Skrevet

41 dager igjen :)) er det slik at man er høygravid når man har mindre en 40 dager igjen?:)

Skrevet

Hvor finner dere ut hvor mange dager som er igjen? står jo ikke på min side lenger... :(

Gå til www.nhi.no -der har du en fin og nøyaktig kalkulator hvor du kan skrive inn termin dato utifra UL også. Du ser hvor lang til det har gått, hva du har igjen og når du skifter uke :)

Selv er det 80dager igjen i dag! :D

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

27 laaaange og sengeliggende dager igjen til ks.....

Blir fantastisk å få kroppen sin "tilbake" igjen:)

Skrevet

7 dager igjen her...og tiden går alt for sent:/ hehe!

regner med å gå over tiden...

Skrevet

14 dager igjen. Alt er klart så sitter bare å venter egentlig! Føler som disse siste ukene er et helt trimester!

Skrevet

Termin i går, så da blir det vel -1 :)

Skrevet

..har 4 dager igjen, så håper han kommer i.l.a uka :o) meget lei nå jah...

Skrevet

69dagar igjen!:D

Ei kjekke tid no framover, skal gjere klart alt til det kjem nytt småtroll i hus;) Får ikkje gjort noko før februar, og då har eg kun nokre veker på meg. Er veldig spent på om han kjem før eller i påska. Veit ikkje heilt kva eg håpar på, alt utanom 1.april er vel ønskeleg;) Må berre få heilgradert oss med barnevakt til storebror snart..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...