Gå til innhold

Mannen med på tidlig ul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt med mannen på noen av mine tidlige ul (har hatt 4 tilsammen, to med bankende hjerte og to uten noen aktivitet).

Vet ikke helt hvor vel mannen min hadde følt seg av å se en gynekolog tre en kondom på en stor ting og putte den inni meg.. hehe! Neida, han har synes det vært greit å være med på ul i uke 18 og 3d ul begge gangene.

Annonse

Jeg skal ha tidlig UL idag og mannen hadde viktige møter på jobb. Jeg synes ikke det er noe problem. Denne tidligere UL'en er jo mest for å stagge min bekymring. Men når vi kommer til ordinær UL skal han selvfølgelig være med

Jeg vil ikke ha kjæresten min med på innvendig UL. Føles ikke riktig for meg. Dessuten har ikke kjæresten min så veldig lyst heller.... Men vanlig utvendig er noe annet :D Imidlertid kan han ikke være med på det når det dukker opp. Det synes jeg er litt synd...

Annonse

*puh* Takker Carma, nå ble jeg lettet.

(Tror verken mannen eller jeg hadde vært komfortable med innvendig.)

:-)

Ikke meningen å ødelegge gleden din, men begge mine tidlige ul var innvendige. Varierer litt etter hvilken lege, hvor mye ekstra man har på magen og hvordan ting ligger der. Ikke alltid de klarer å se med utvendig så tidlig.

*puh* Takker Carma, nå ble jeg lettet.

(Tror verken mannen eller jeg hadde vært komfortable med innvendig.)

:-)

Ikke meningen å ødelegge gleden din, men begge mine tidlige ul var innvendige. Varierer litt etter hvilken lege, hvor mye ekstra man har på magen og hvordan ting ligger der. Ikke alltid de klarer å se med utvendig så tidlig.

Huff da. Skal på volvat. Og har forsåvidt bittelitt magefett, så spørs kanskje da, ja. Vel vel, får jo bare vente og se...

Jeg hadde samme spørsmål som deg for noen uker siden..

Jeg var på Tidlig UL i uke 12+2, var livredd for at det var innvendig, hater den stolen! Men neida, det var utvendigt :) veldig klart og fint bilde av lille nurket, ikke vanskeligt å se noe som helst, hjerte banket og slo, fingrer og tær ble talt. og jeg er heller ikke en tynn flis :)

Som sagt lurte jeg på om mannen skulle være med, siden det var tidligt UL- han kom akkurat for sent for å kunne delta, han var på jobb og rakk det ikke, jeg fikk med 1 bilde, han syntes det var veldigt dumt at han ikke fikk sett det, det er jo faktisk en baby man ser..

men han trøstet seg med bildet, og ser frem til Ordinær UL i slutten av feb, det kommer flere tog! Kan de ikke, så kan de ikke, det går bra..

Mannen min har vært med på alle ul,inkluderert mine to tidlige der det var innvendig. Han fikk nok litt sjokk,men jeg satte stor pris på å ha han der og dele gleden. Vet han også syntes det var stor stas å se det lille hjertet hamre.

Jeg har hatt 3 tidlige UL (pga IVF), og mannen har vært med på alle. Alle har også vært innvendig, og det er jo bare bagatellmessig, i forhold til selve fødselen, vil jeg tro...!

Siste UL vi hadde, i forrige uke (uke 12), så vi for første gang bevegelse, og det gikk opp for mannen min at han skal bli pappa. Det var et stort øyeblikk! <3

For meg er det viktig at vi er sammen om dette hele veien, så i ditt tilfellet, ville jeg helt klart flyttet på UL-timen. :-)

Nå har jeg vært på ultralyden - alene! Og det gikk såå fint:) Var jo helt greit for oss begge, fant vi ut.

Så et bankende hjerte <3 Og glad det ikke var to:)

Har sikkert hatt 20 innvendig ul før pga prøverør, så det bryr hverken jeg eller mannen oss om;)

Ringte han rett etter timen og bilde henger på kjøkkenet, alle er bare glade:)

Klem fra ei som er lykkelig over å endelig være gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...