Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Mannen har så vondt i skambenet, og litt i nedre del av ryggen...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Da må han i så fall ha mye kvinnelige hormoner
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Be ham sjekke prostata! Kollegaen min slet med dette, og han hadde infeksjon i prostata.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Menn kan også få bekkenplager! Det er bekkenet du sitter på, løper og beveger deg med. Bekkenet er grunnmuren til ryggsøylen. Skjevheter i bekkenet kan forplante seg oppover og nedover. Og det kan være motsatt, eksempelvis at låsninger i nakken kan gi feilfunksjoner i ryggsøylen og bekkenet. Fall, stress, kraftige vokseperioder, ulik benlengde, fysisk og psykisk stress, ensidig trening, sportslige aktiviter slik som fotball, golf, squash og idrett som involverer hyppige fall, er blandt de faktorer som kan bidre til et låst bekken. En gammel skade, f.eks en kneskade, kan også gi en ekstra stor bekkenbelastning. Symptomer kan være: ryggsmerter isjias utstråling i ben lyskesmerter voksesmerter hyppige lyske og lår strekk hyppige ankelovertråkk og kneplager
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Eksen min har spilt fotball i hundre år, og sliter masse med bekkenet. Han har slått det så mange ganger oppigjennom årene at det "sklir" litt innimellom. Må til kiropraktor å få dyttet det på plass fra tid til annen. Jeg sliter med det samme, pga gammel håndballskade pluss 4 svangerskap med bekkenløsning. Så det er jo ikke umulig at han kan ha problemer med bekkenet. Men hva mener du med symfyseløsning? Har ikke hørt ordet engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå