Gå til innhold

Smerter i lysken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å badet idag i basseng/svømmehall med min eldste jente på 4 og min nevø på 2. (samt min søster og min mor) Min nevø sntes det var kjempe moro å svømme mellom meg og sin mamma men plutselig får jeg så sinnsyke smerter i høyre side av lysken. Kjennes ut som jeg revner, brenner og svir... Og jeg bruker i det hele tatt laaaaang tid på å klare å reise meg opp og gå ut a vbassenget. Jeg har 5-6 uker igjen til termin...

Etter denne episodener alt helt i orden når jeg sitter men så fort jeg reiser meg opp å går gjør det veldig vondt :/ Dette er mitt 3 svangerskap men kan ikke huske liknende greier i de to forrige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt som deg, og har hatt det slik av og på siden nyttårsaften. Helt forferdelig, og har selv 4 uker igjen....

Skrevet

Høres ut som bekkenløsning.. Nærmer seg termin..

God bedring. :)

Skrevet

Jeg har bekkenløsning, og jeg har også slike rivende smerter i lysken nå, men det er ikke bekkenløsningen. Jeg tror det er mange min som begynner å bli så tyngende at det er muskefester som får kjørt seg. Passer også fint med at du var i aktivitet da det inntraff. Jeg blir overhode ikke bekymret for at noe er galt her, siden det har kommet med at babyen er i ferd med å sige nedover i bekkenet og alt blir på en måte tyngre nedover nå om dagen. Ja, pluss at jeg vel har alle modningstegn i boka snart :-S

Skrevet

Ja bekkenløsning har jeg vel slitt med så og si hele svangerskapet :o I samme dimensjon som når jeg hadde overbelastningsbetennelse i setemusklene etter en bilulykke for 10 år siden :o (DET var et smertehelvete skal jeg si dere!!!) Den er litt tilbake men det som sånn sett er ironisk da er at det monsteret som gjør dritvondt sitter i venstre skinke og det som skjedde i lysken var på høyre side..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...