Fru.Antonsen Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Var å badet idag i basseng/svømmehall med min eldste jente på 4 og min nevø på 2. (samt min søster og min mor) Min nevø sntes det var kjempe moro å svømme mellom meg og sin mamma men plutselig får jeg så sinnsyke smerter i høyre side av lysken. Kjennes ut som jeg revner, brenner og svir... Og jeg bruker i det hele tatt laaaaang tid på å klare å reise meg opp og gå ut a vbassenget. Jeg har 5-6 uker igjen til termin... Etter denne episodener alt helt i orden når jeg sitter men så fort jeg reiser meg opp å går gjør det veldig vondt :/ Dette er mitt 3 svangerskap men kan ikke huske liknende greier i de to forrige...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har det helt likt som deg, og har hatt det slik av og på siden nyttårsaften. Helt forferdelig, og har selv 4 uker igjen....
Anette_33 Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Høres ut som bekkenløsning.. Nærmer seg termin.. God bedring.
Underveis --> Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har bekkenløsning, og jeg har også slike rivende smerter i lysken nå, men det er ikke bekkenløsningen. Jeg tror det er mange min som begynner å bli så tyngende at det er muskefester som får kjørt seg. Passer også fint med at du var i aktivitet da det inntraff. Jeg blir overhode ikke bekymret for at noe er galt her, siden det har kommet med at babyen er i ferd med å sige nedover i bekkenet og alt blir på en måte tyngre nedover nå om dagen. Ja, pluss at jeg vel har alle modningstegn i boka snart :-S
Fru.Antonsen Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2012 Ja bekkenløsning har jeg vel slitt med så og si hele svangerskapet I samme dimensjon som når jeg hadde overbelastningsbetennelse i setemusklene etter en bilulykke for 10 år siden (DET var et smertehelvete skal jeg si dere!!!) Den er litt tilbake men det som sånn sett er ironisk da er at det monsteret som gjør dritvondt sitter i venstre skinke og det som skjedde i lysken var på høyre side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå