Gå til innhold

Vonde fingre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er gravid i uke35. Jeg har sååå vondt i fingrene og fingerleddene! Spesiellt om morningene! Det er en bankende verkende smerte som blir litt bedre utover dagen. Er dette vanlig?? Kan også legge til at jeg er hoven ibeina og sliter med vonde bein om kvelden. Hva kan jeg gjøre? Noen av dere som har noen råd eller har opplevd det samme? Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Er gravid i uke35. Jeg har sååå vondt i fingrene og fingerleddene! Spesiellt om morningene! Det er en bankende verkende smerte som blir litt bedre utover dagen. Er dette vanlig?? Kan også legge til at jeg er hoven ibeina og sliter med vonde bein om kvelden. Hva kan jeg gjøre? Noen av dere som har noen råd eller har opplevd det samme? Tusen takk:)

muligens carpal tunnel syndrom?

Skrevet

Hei

Jeg vil vel tippe at du har begynt å få vann i kroppen som er veldig vanlig på denne tiden. Da får en hevelsesfølelse i hender og ben. Jeg er uke 36 og fikk det for en uke siden. Verst på morningen i hendene, helt dovne. Mens bena er verst på kvelden da en har stått og gått en hel dag.

Legg bena høyt og kjøp eventuelt noen støttestrømper.

Drikk mye vann og unngå også mye salt mat,det merker hvertfall jeg det på at det blir verre da salt binder vann i kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...