Gå til innhold

Mange som har forsvunnet her inne.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er mange kjente nick som har blitt borte i det siste.....hvor er alle de kjente??

Skaubinna, Madolyn, sovehjerte, april2011mamma (eller noe) og alle de andre som var så aktive før....????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja enig, mange som forsvant som ikke har dukket opp etter jul? Kanskje de har det travlere med de små?

Skrevet

Enig, det mangler en del folk her - synd for det var kjekke folk å følge :-)

Skrevet

Jeg har også tenkt på dette... Jeg var mye mer aktiv før jeg begynte jobbe, også hører jeg vel egentlig til på 1-2 år nå ;)

Skrevet

Kanskje de ikke liker den nye utgaven av forumet? Vi har jo mulighet til å snoke i hverandres forumaktivitet nå; se på antall innlegg, gamle poster osv, sikkert ikke alle som trives med det. Syns det er synd, for jeg savner hjelpsomme mammaer som Skaubinna, Madolyn osv, selv om nye "travere" nå har kommet til.

Skrevet

Det er jo mulig de har tatt turen over til småtroll 1-2 selv om de ikke hører til der enda.

Husker selv da førstemann nærmet seg året. Da var det ikke så mange relevante innlegg på småtroll 0-1 lenger og jeg var ikke like ofte innom. Tjuvstartet inne på småtroll 1-2, men der er det mindre aktivitet, og da ble det til at jeg også var her mindre.

Skrevet

Ja har savnet noen nick som madolyn, skaubinna og aprilmamma ;) Kanskje de ikke liker hvordan forumet har blitt, eller har masse å gjøre med barna??

Synd uansett.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...