Gå til innhold

Kan man forvente enda tidligere mage som tredjegangs?

Anbefalte innlegg

Magen kom ikke før godt uti uke 20 med førstemann. Med andre mann, under to år senere, var det ingen tvil hva som var på gang da jeg var 12 uker på vei. (Er en slank type i utgangspunktet..)

Nå venter vi nr. 3, og for første gang har vi tenkt å drøye med å si noe til det ikke er noe tvil og vi blir avslørt. De to andre gangene har vi vært så sprekkferdige straks pos. test, og alle har fått vite. Er faktisk litt koselig at bare jeg og mannen vet;)

Så da er jeg litt spent om jeg kan forvente tidligere mage nå som jeg venter nr. 3, eller om det blir samme som sist.. (blir under to år mellom disse to også..)

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på... Med min første var jeg godt over halvveis før jeg fikk mage. Med nummer 2 hadde jeg en liten kul allerede ved 12 uker. Er nå 7+1 og jeg er veldig oppblåst om kveldene, men det er jo ikke gravidmage enda heldigvis :)

Annonse

Jeg fikk mage seint med de 2 første. 3 kunne jeg nesten sette glasset mitt oppå magen da jeg var 16 uker for den var så stor. Jordmor trodde det var mere enn 1. Men det var det heldigvis ikke. Nå er jeg 12 uker og 4 gangs men tror ingen ser magen så tydelig. Har ikke sagt det til noen. Elste dattera mi ser det da :-)

Jeg fikk mage seint med de 2 første. 3 kunne jeg nesten sette glasset mitt oppå magen da jeg var 16 uker for den var så stor. Jordmor trodde det var mere enn 1. Men det var det heldigvis ikke. Nå er jeg 12 uker og 4 gangs men tror ingen ser magen så tydelig. Har ikke sagt det til noen. Elste dattera mi ser det da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...