Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en enkel trille, som kan ligge i bilen hele tiden som vi kan ha med rundt på kjøpesentre ol. men som også skal være med på ferie til sommern.

Hva bør vi tenke på når vi kjøper trille?

Noen med tips, og gjerne en link ? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zero2Four Venezia har vi. Ganske fornøyd. Den har "to" hjul foran i stedet for 4 svingbare. Altså 2 svingbare. Du så flink jeg var til å forklare meg i kveld. Noe som etter min mening gjør hjulene stødigere og lettere å trille. Den har "ekstra innebygd" kalesje som er kjempe greit hvis barnet skal sove i trillen, for da får vi trekt kalesjen veldig langt ned. Vanskelig å forklare. Ryggen kan legges ned dog litt slak rygg. Hjulene foran har demping noe som gjør at turen ikke blir så humpete. Dette er ingen skranglekasse.

Den blir lang og tynn som en paraplytrille når du pakker den sammen og er lett.

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/zero2four-venezia.html?manufacturer_id=27

Denne var med på flyet til Gran Canaria. Veldig grei paraplytrille.

Skrevet

Også er den jo ganske kul da :) minuset er at handlekurven er veldig vanskelig å komme til når ryggen er lagt ned, men sånn er det vel med de fleste triller.

Skrevet

Den var kjempe stilig, og jammen ikke gal pris på den heller :)

Den skal absolutt sjekkes ut på barnas hus i morgen, tusen takk for godt tips :)

Skrevet

Bare hyggelig :)

Skrevet

quinny zapp xtra er kjempe fløt vogna :) Min sønn likte ikke å sitte. Han satt rart... når jeg har dotter og hun er veldig fornøyd med quinny zapp xtra og min sønn kan sitte veldig bra i denne vogna ( når han har 3 år)

Skrevet

Jeg kjøpte en brukt carena trille på finn.no til 400 kr. Den er fantastisk enkel å sette sammen/legge ned og har tre ryggstillinger så junior kan sitte --> ligge som han vil. Alle hjulene er dreibare og det er stor, fin koppholder til vannflasken til mor ;)

Vår ligger i bilen hele tiden, så napper vi den bare ut når det er behov for den :)

Ville sjekket på finn jeg, der er det masse triller til en billig penge!

Skrevet

Ville bare nevne min dårlige erfaring med Carena Easy. Hjulene lever sitt eget liv, vogna trekker hele tiden til siden, Ryggen er veldig kort så om den skal brukes til større barn så er ikke den vogna den beste.

Men den var lett å legge sammen og ble liten i bilen, så det skal den ha.

Skrevet

Jeg er heller ikke storfornøyd med vår Carena Easy, men siden jeg kjøpte den brukt på finn til 400 kr må den kunne kalles et greit kjøp. Men ja, hjulene knirker og lever sitt eget liv og jeg synes egentlig at den blir ganske stor sammenlagt? Ihvertfall mye større enn en enkel paraplytrille. Veldig fornøyd med den store handlekurven under og den gode koppholderen, men ville nok heller satset på en annen trille hvis jeg var deg! Den over her så jo ganske fin ut da :)

Gjest happyfeet<3
Skrevet

Babyjogger city mini!

På tilbud på Barnas hus nå, ut denne uken. Koster nå 2499 med fleecepose.

Den virker helt super, lett å trille, lang i ryggen. kjempelett å legge sammen og blir ganskje liten, veier 7 kg. Tror den må ha markedets beste kalesje, skjermer for vær og vind og sol! Virker veldig robust og god! Og planen vår er å ha den som reisevogn og barnehagevogn.

Skrevet

Zero2Four Venezia har vi. Ganske fornøyd. Den har "to" hjul foran i stedet for 4 svingbare. Altså 2 svingbare. Du så flink jeg var til å forklare meg i kveld. Noe som etter min mening gjør hjulene stødigere og lettere å trille. Den har "ekstra innebygd" kalesje som er kjempe greit hvis barnet skal sove i trillen, for da får vi trekt kalesjen veldig langt ned. Vanskelig å forklare. Ryggen kan legges ned dog litt slak rygg. Hjulene foran har demping noe som gjør at turen ikke blir så humpete. Dette er ingen skranglekasse.

Den blir lang og tynn som en paraplytrille når du pakker den sammen og er lett.

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/zero2four-venezia.html?manufacturer_id=27

Denne var med på flyet til Gran Canaria. Veldig grei paraplytrille.

har den selv, kan anbefales!!!! Også så lett å slå i samen og tar liten plass...

Det er lett å tenke at man kjøper en rimelig variant, men vi kjøpte denne, skal trossalt brukes mange år og er super når du triller tur og barnet vil sove/ skjermes for sol i ansiktet.

Skrevet

Brio Spin, Brio Race, veldig gode nette triller med god liggestilling og god beskyttelse. Tror jeg ville gått for spin, mtp syden og senter :)

Litt mer vogn enn paraplytrillene, men man får de til en god pris rundt om...

Ellers er tfk buggster s en god trille, men den tar like stor plass som spin sammenslått... Zapp Xtra må slås sammen i to deler, noe som er kjedelig synes jeg.,

Skrevet

Brio Spin, Brio Race, veldig gode nette triller med god liggestilling og god beskyttelse. Tror jeg ville gått for spin, mtp syden og senter :)

Litt mer vogn enn paraplytrillene, men man får de til en god pris rundt om...

Ellers er tfk buggster s en god trille, men den tar like stor plass som spin sammenslått... Zapp Xtra må slås sammen i to deler, noe som er kjedelig synes jeg.,

Og så glemte jeg city mini, som jo må være helt genial :)

Skrevet

Vet ikke om man kan kalle bugaboo bee for en trille, men sweet jesus for en god vogn! Nå har jeg vel og merke brukt en stor Emmaljunga-vogn tidligere, så det meste vil føles lett og enkelt, men bugaboo-vognen spant i hvert fall helt fortreffelig rundt på storosenteret før helgen. Gleder meg til å prøve den ute når snøen har smeltet – håper den er like god på asfalt!

Liggestilling, sittedelen kan brukes begge veier, utrolig god plass i kurven under. Snur på en femøring, gode hjul og setet kan forlenges etter hvert som ungen vokser.. God sele som det er lett å stille på. Er spent på kalesjen, lurer på om den kan være litt kort, men det får jeg se etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...