Gå til innhold

Hjelp! Får ikke av gifteringen!

Anbefalte innlegg

Har vært litt for sein med å ta av gifteringen! Det går forsåvidt greit å ha den på, men har ikke sjans å få den over leddet lenger! Ble plutselig så oppblåst i fingrene og det varer hele døgnet nå. Har 20 dager igjen til termin, kan jeg risikere å få mer vann i kroppen enn nå, eller risikerer jeg å måtte " klippe" av ringen??! Eller har noen et godt tips for å få den av/skikkelig vannsrivende kur i en dag sånn at jeg får dratt den av? Har prøvd med masse zalo, men det er helt håpløst og vondt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901300-hjelp-f%C3%A5r-ikke-av-gifteringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold armen hevet over hodet, og evt kni litt forsiktig ifra fingertupp og inn mot hånden -evt klem med fast grep(som en støttestrømpe) rundt fingeren... Dette er en måte å forsøke "drenasje" av fingeren på ;)

Evt kaldt vann -vil få blodårene til å trekke seg sammen og senke hevelse. (kald klut og hånden hevet, kanskje?!)

Er du mindre hoven på morgenen eller kvelden? prøve da?

-Dette er desverre alt jeg kan komme på... :/ I verste fall så blir det vel klipping av ring hos gullsmed?!

Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...