Flaggermusa Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Er dere fornøyd? Hva betaler dere for de?
El1 Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 Vi bruker Libero, har alltid brukt det og er veldig fornøyd. Kjøper de på meny og betaler 76 kr for 2 pakker, men burde kjøpt på kiwi
Gjest mela<3 Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Jeg bruker litt av hvert. Jeg hamstret litt før jul 2010, da det var så billig. Jeg har enda ca 20 pakker igjen. Jeg kjøpte flest av de billigbleiene(truser) på rema og libero i småstørrelser på kiwi. Billigbleiene er helt greie, forskjellen på de billige og pampers/libero er at de har gammeldags "fyll". Har aldri merket at de ikke holder tiss/avføring. Så synes ikke det er dårlige bleier! Kjøper pampers innimellom;)
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Har brukt coop sine som nattbleier i perioder hvor hun bleien ble gjennomvåt (syntes de holdt bedre). Ellers har vil alltid brukt pampers sine (de med dyremotiver, billigste, i grønn eske), syntes de var så tynne og behagelige. Nå for tiden er det nesten umulig å få bleien på den urolige kråka vår, så har brukt libero sine up-and-go (synes pampers sine trusebleier er så harde og rare i formen).
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Har brukt coop sine som nattbleier i perioder hvor hun bleien ble gjennomvåt (syntes de holdt bedre). Ellers har vil alltid brukt pampers sine (de med dyremotiver, billigste, i grønn eske), syntes de var så tynne og behagelige. Nå for tiden er det nesten umulig å få bleien på den urolige kråka vår, så har brukt libero sine up-and-go (synes pampers sine trusebleier er så harde og rare i formen). Tror forresten en eske med pampersbleier i den sorten vi har brukt str 5 koster rundt 70 kr for ca 70 bleier. Var litt billigere når hun brukte mindre størrelser for var flere bleier i pakka. Libero husker jeg ikke. Coop sine koster rundt 30 kr for en stor pakke (med kanskje 50 bleier? husker ikke)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Vi bruker litt forskjellig vi egentlig.. Det går for det meste i libero, da både up&go og de vanlige. Vi brukte også coop bleiene en periode da han var yngre, men syns etterhvert at de blei veldig stive (selv om ungen ikke ga uttrykk for noe ubehag). I bhg bruker de rema1000 bleiene, og de er faktisk kjempe gode. Det er absolutt de beste av billig bleiene syns jeg fordi selv om de er supertynne så har vi aldri hatt noen lekkasjer, og de holder ungen tørr selv om bleie er kjempe tissetung, den absorberer godt! Så vi har begynt å kjøpe rema bleiene også
SAE + MAE <3 Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Vi bruker bare Coop sine, 19,90 kr for 66 bleier! Aldri hatt en lekkasje. Aldri hatt sår stump på lillemann heller
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Bruker kun Coop:) bruker dem pga prisen, og at de er svanemerket:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. januar 2012 #9 Skrevet 15. januar 2012 Her er det også Coop det går i, veldig gode og ikke minst billige bleier
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 15. januar 2012 #10 Skrevet 15. januar 2012 Libero her og fornøyd så ser ingen grunn til å bytte:)
ducajocaeva Skrevet 15. januar 2012 #11 Skrevet 15. januar 2012 Pampers eller libero og vi er veldig fornøyd vi prøvde coop og rema1000 bleier men hun hadde irritasjon av dem.
uhhuhher Skrevet 16. januar 2012 #12 Skrevet 16. januar 2012 Bruker mest tøybleier for tiden, men av papirbleier er det kun Coop. De er svanemerket, og de er dritbillige. Med Coop-medlemskap koster Maxi-størrelsen (7–16 kg) 20 kr for 58 bleier. Ingen lekkasjeproblemer.
Busy_bee Skrevet 16. januar 2012 #13 Skrevet 16. januar 2012 Vi bruker pampers easy up og dry ettellerannet på natten. Pleier å kjøpe jumbo eller mega pack på rema eller mega. Da blir det ca. 1,20 kr per bleie tror jeg. En stund siden jeg titter på prisen, men mener det var noe slit jeg kom frem til sist ihvertfall. Liker pampers fordi de er gode og myke og har ikke hatt lekkasje så langt. :-)
Gjest Mentha Skrevet 16. januar 2012 #14 Skrevet 16. januar 2012 Vi bruker libero up&go og comfort fit på natta. Men når jeg leser her nå så skal jeg definitivt prøve coop sine! Har de trusebleier også, eller er det kun "vanlige"? Junior er så urolig nå at det kan være en kamp å få han til å ligge stille lenge nok til å ta på en bleie
Kaspersen Skrevet 16. januar 2012 #15 Skrevet 16. januar 2012 Bruker Libero comfort fit på dagen og Coop Junior om natten da jeg synes disse holder bedre på tiss ila natten. Veldig sjelden mini tisser seg ut etter at vi begynte med Coop om natten, i motsetning til annenhver natt tidligere.
Marsmamma 2011 Skrevet 16. januar 2012 #16 Skrevet 16. januar 2012 Har brukt coop sine en lengre periode og vært storfornøyd. For noen uker siden kjøpte jeg first price sine og syns nesten disse er enda bedre! Tynnere og litt romsligere (grønn pakke 7-14 kg tror jeg). Har lagt vekk både Libero og Pampers etter at jeg oppdaget billigbleiene, som forresten aldri har gitt sår stump (noe vi var plaget mye med da vi brukte Libero).
uhhuhher Skrevet 16. januar 2012 #17 Skrevet 16. januar 2012 Vi bruker libero up&go og comfort fit på natta. Men når jeg leser her nå så skal jeg definitivt prøve coop sine! Har de trusebleier også, eller er det kun "vanlige"? Junior er så urolig nå at det kan være en kamp å få han til å ligge stille lenge nok til å ta på en bleie Nei, de har ikke trusebleier, men det hadde vært supert. Bruker mest tøybleier, så for min del må jeg ta kampen uansett. Finnes ikke trusetøybleier så vidt jeg vet. :-)
glerme81 Skrevet 16. januar 2012 #18 Skrevet 16. januar 2012 Coop bleier her. Kjempe gode, og ikke minst billi
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 17. januar 2012 #19 Skrevet 17. januar 2012 Bruker bare Pampers nå. Active fit og easy up. De har den beste passformen til vår sønn.
Hera_75 Skrevet 17. januar 2012 #20 Skrevet 17. januar 2012 Libero. Kjøper på Kiwi. Har sluttet med Up&Go, da de holder så forferdelig dårlig på tisset, og han alltid ender opp våt.. Dere som har problemer med at barnet ikke vil ligge stille, har dere prøvd å gi en leke i hånden (tube, tannbørste, mobil..) + synge en morsom sang? Det funker her.. synger "dyrene i afrika" eller revevisa til mikkel rev, eller "Per olsen hadde en bondegård", med alle dyrelydene.. det virker også fint til påkledning. Da gidder han å sitte noenlunde rolig. Verdt å prøve.. håpløst med sånne stellebordsmark.
uhhuhher Skrevet 18. januar 2012 #21 Skrevet 18. januar 2012 Libero. Kjøper på Kiwi. Har sluttet med Up&Go, da de holder så forferdelig dårlig på tisset, og han alltid ender opp våt.. Dere som har problemer med at barnet ikke vil ligge stille, har dere prøvd å gi en leke i hånden (tube, tannbørste, mobil..) + synge en morsom sang? Det funker her.. synger "dyrene i afrika" eller revevisa til mikkel rev, eller "Per olsen hadde en bondegård", med alle dyrelydene.. det virker også fint til påkledning. Da gidder han å sitte noenlunde rolig. Verdt å prøve.. håpløst med sånne stellebordsmark. Nei, her brøler jeg bare "ligg stille!" og håper at det funker ... ;-) Ting og tang lekes med og kastes videre med en imponerende fart, og ikke tro at det nytter å komme med gamle, kjedelige saker!
Løvinna30 Skrevet 18. januar 2012 #22 Skrevet 18. januar 2012 Pampers. Kjøper de på Coop. Får 10 kr avslag pr pakke, hvis jeg bruker coopkortet. På pris-lappen på hylla står det hva det koster pr bleie, på Libero og Pampers og pampers ble billigst. Vi bruker pampers for de er mykest og tynnest, og sitter best på. Hvis bleia lekker, er vel bleia full? eller så sitter den ikke ordentlig på? Det gjelder alle bleier ...
min lille fotballspiller<3 Skrevet 19. januar 2012 #23 Skrevet 19. januar 2012 Bruker pampers aktive-fit (handlet mange mange når det var bleiekrig) og rema sine mumi up and go bleier. Veldig fornøyd med begge! Er overrasket over hvor godt begge disse bleiene holder på natten ifht libero.
Rose04 Skrevet 24. januar 2012 #24 Skrevet 24. januar 2012 Bruker Pampers Easy-Up. Brukte Coop når han var mindre, men når det ble mer praktisk med sånn truse-bleie, måtte vi gå over til Pampers, siden Coop ikke har det. Libero liker jeg ikke, de er så trange i strikken og så vanskelig å rive opp på siden når jeg skal ta av bleia.
Smil123 Skrevet 25. januar 2012 #25 Skrevet 25. januar 2012 Har alltid brukt Pampers. Synes de har vært tynnest, mykest og holdt best uten lekkasjer. Men handler som regel alltid på Rema 1000 og når jeg etterhvert kom til å se på prisen på deres pleier kontra Pampers tenkte jeg at de må jammen testes. Er kjempefornøyd med dem!! Bruker disse på dagen og Pampers om natten. Bruker nå også Mumi up&go bleiene deres og er veldig fornøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå