sjarmtrollet78 Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Nåååååå vil jeg at lillemann skal komme. Går bare å venter på han. Vi er så klare får å få han ut og til vår verden <3 Dagene går sakte når man venter. Prøver å nyte den siste tiden, men er ikke så lett.. Magen er så stor, er tungt å gå, ligge, stå.. så blir ikke så mye aktivitet. En del stikkinger når jeg er ute å går tur, men gjør det likevel i håp o at det skal sette i gang noe..hehe.. Flere som bare går å venter??
Mininni Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 16 dager her..... Og begynner å håpe det skjer noe. Føler ikke jeg har det veldig travelt ennå, men håper det i alle fallhender noe innen en ukes tid, ellers kommer jeg til å være skikkelig lei!! Hatt litt mer kynnere og sånt i dag, men lar meg ikke lure til å tro at det betyr noe... Men prøver å fokusere på å slappe av mest mulig, kose meg med filmer mv og forberedelser for øvrig. Magen er stor og tung og henger lavt, så ikke veldig behagelig verken å gå eller sitte. Men deter ikke annet å gjøre enn å være tålmodig, antar jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå