Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Hei! Jeg har omtrent så lenge jeg kan huske hatt noen fæle røde prikker i huden på leggene. Det er ikke nupper, og de klør ikke eller noe. De er akkurat der hvor hårene kommer ut, så kan vel si at det er porene/hårsekkene som er røde. I det siste har de begynt å spre seg litt mer utover leggene, også på lårene. Jeg er veldig, veldig plaget av disse, og går aldri i shorts eller skjørt i dagslys lenger, og kunne ihvertfall aldri funnet på å gjort det uten strømpebukse på. Noen som vet hva dette er, og hva jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet? Vurderer en tur til legen, da det plager meg veldig. (Legger ved et bilde jeg fant på nettet.)
Gjest 00000 Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Hei, prøv å smør deg inn med en hudkrem for allergikere. Ikke barber deg med parfymert såpe, lr skum. Bruk såpe med rigitg ph-verdi, underlivssåpe når du barberer. Ikke smør på hudkrem rett etter barbering, vent en dag. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå