Jasmin 76 Skrevet 15. januar 2012 #1 Skrevet 15. januar 2012 Heia! Jeg er ca 7+5 på vei i vårt 4 IVF forsøk. Men nå er jeg redd det kan ha gått galt. Jeg har følt meg små kvalm helt til idag, og i går merka jeg at brystene ikke lenger er ømme. Så har jeg hatt små blødninger i flere dager og i dag var det lit mer. Er det noen der ute som kan si om jeg har noe å bekymre meg for?
Tante_Esel Skrevet 15. januar 2012 #2 Skrevet 15. januar 2012 uff da ikke noen god følelse det der... kom deg til gyn i morgen, saa faar du svar... naar jeg hadde sa, hadde jeg ingen forvarsler, bare en styrtblødning.... men vet om andre som har mistet gravidfølelsen, og spotta/smaablødd litt, for saa aa faa den store blødningen noen dager etter... MEN naar det er sagt: saa kjenner jeg ogsaa FLERE som har hatt smaa og store blødninger de første 3 mnd... saa du maa nok bare vente til ultralydundersøkelse... Lykke til! sender deg en klem!
Summerheat85 Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Jeg kan ikke svare deg ang. blødningene, men i forhold til symptomer så forsvant mine symptomer rundt uke 7 med førstemann..hadde da vært kvalm siden en uke før positiv test..var uten symptomer en uke, før de kom tilbake for fullt! Han er 3 år nå
Håp&tro Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Hei, føler virkelig med deg. Ikke meningen å skremme deg, men har vært i samme situasjon og endte dessverre i sa. Jeg blødde gammelt ønskt blod i ca 14 dager også kom det plutselig mye ferskt blod. De ømme puppene forsvant også over natten. Det jeg fikk beskjed om var at man ikke trengte å bekymre seg hvis det ikke var friskt rødt blod som kom. Og hvis du har friskt blod så kan det også være ufarlig. Da vil jeg tro det er mengden som som avgjør. Regner ikke med at du ble så mye klokere nå. Symptomene du har kan være helt ufarlig eller et tegn på at noe er galt. Jeg fikk ikke noe ultralyd for å sjekke når jeg begynte å blø, fikk beskjed om å vente å se. Håper du har en mer behjelpelig gyn. Ring å hør om du kan få en sjekk. Håper inderlig at det er ufarlige blødninger du opplever. Lykke til. m å vente å se. Håper
MammaHåp1 Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Lykke til, jeg krysser fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå