Gå til innhold

TFK joggster twist 2012; erfaringer/tips i fht hvor vi skal bestille?

Anbefalte innlegg

Vi venter barn nr 3, og må kjøpe ny vogn. ønsker 3hjuling med romslig hardbag. Har lett og lest mye, og tror vi ender på denne... Det er mye snø her vi bor(gjerne et par meter), må ha ei vogn som er lett å trille, samt tar liten plass i bilen(siden vi har to barn fra før). Vurderer å kjøpe fra tyskland, siden det ser ut til at vi kan spare noen tusen kr på dette. Har vært innom kiddies24 og ebay... Noen som kan fortelle meg ca totalpris på vogn inkl quickfix bag og frakt/toll? Har aldri handlet fra utlandet før, så er rimelig ukjent med dette....

Fortsetter under...

Vi kjøpte den akkurat til barn nr 2, synes den ser kjempe god ut!

Nå vet jeg ikke ang utlandet, men vi fikk tak i den på salg her til kun 5999,- inkludert hardbag. Så det kan jo være verdt å titte litt rundt i butikkene i nærheten av dere.

Du trenger forresten ikke betale toll av barnevogner, men du må legge på 25% i moms på prisen.

Vi kjøpte den akkurat til barn nr 2, synes den ser kjempe god ut!

Nå vet jeg ikke ang utlandet, men vi fikk tak i den på salg her til kun 5999,- inkludert hardbag. Så det kan jo være verdt å titte litt rundt i butikkene i nærheten av dere.

Du trenger forresten ikke betale toll av barnevogner, men du må legge på 25% i moms på prisen.

åh, tusen takk for hjelp:) Er det mulig å velge to forskjellige farger? f.eks svart på sportsdel og rød på hardbag?

Hei!

Jeg har selv tenkt å bestille denne vognen fra kiddies24.de. Kjenner flere som har bestilt der og er kjempefornøyd! Jeg skal bestille både sportsdel og hardbag samt fleecepose, Regntrekk til begge baggene og solnett. Dette kommer på ca 5200,- totalt med frakt. Du slipper å betale toll og moms på barneprodukter kjøpt i utlandet, så det er mye å spare på dette. Jeg vil anbefale deg å bestille derifra!

Vil absolutt anbefale Bikeshop2000.de . Har bestiltTFK hardbag samt søskenvogn med hardbag derfra og superfornøyd med service og priser.

Du betaler den tyske prisen, fratrukket 17% (eller 19?)tysk skatt. Det tilkommer ca 30 euro i frakt og fortollingsgebyr + 25% i norsk MVA.

Og ja, du kan bestille ulik farge :-)

Endret av Heldig mamma til ♥to gutter♥

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...