Gå til innhold

Tilbake mld. til dere som spådde meg

Anbefalte innlegg

Hei..

Dere hadde rett..jeg er ikke gravid nå...

Testet i dag på morgenen..negativt..

husker ikke alle som spådde meg...men dere vet hvem dere er..

mensen har ikke kommet ennå..men er nok rett om hjørnet.

klem

ps. se gjerne på nytt på meg om dere vil..

Fortsetter under...

Jeg så at du ikke var det, og jeg får ikke opp noe klart svar på når nå heller... :-(

Jeg synes å huske en tråd der det ble sagt at dere fikk hjelp på flere hold, så da er jo alt sjekket med dere - hmmmm jeg synes det er så rart at jeg ikke får opp noen bilder nå med deg og mage, men denne jenta du leker med kommer inn igjen, blod vakker jente på en 3-4 år, og som jeg sa at kunne være tantebarn for jeg får ikke opp den 'mor' connectionen.. er kjempesnålt :-( Men kan det være at dere til slutt adopterer? Bruker donoregg? Det er ett eller annet altså med denne jenta :-) Men som ting er med meg nå så kan det jo bare være at du er tante til ei lita ei og at jeg plukker opp kjærligheten mellom dere :-)

PS! Ta dette med en klype salt, for jeg er ikke helt meg selv om på topp for tiden og jeg er ikke så veldig selvsikker og er litt vanskelig å vite om det jeg ser er ønsker eller realitet eller rett og slett svada :-) Men jeg må prøve meg innimellom så jeg ikke mister all selvsikkerhet og tro på meg selv :-)

Klem

Endret av Athina's verden

Jeg så at du ikke var det, og jeg får ikke opp noe klart svar på når nå heller... :-(

Jeg synes å huske en tråd der det ble sagt at dere fikk hjelp på flere hold, så da er jo alt sjekket med dere - hmmmm jeg synes det er så rart at jeg ikke får opp noen bilder nå med deg og mage, men denne jenta du leker med kommer inn igjen, blod vakker jente på en 3-4 år, og som jeg sa at kunne være tantebarn for jeg får ikke opp den 'mor' connectionen.. er kjempesnålt :-( Men kan det være at dere til slutt adopterer? Bruker donoregg? Det er ett eller annet altså med denne jenta :-) Men som ting er med meg nå så kan det jo bare være at du er tante til ei lita ei og at jeg plukker opp kjærligheten mellom dere :-)

PS! Ta dette med en klype salt, for jeg er ikke helt meg selv om på topp for tiden og jeg er ikke så veldig selvsikker og er litt vanskelig å vite om det jeg ser er ønsker eller realitet eller rett og slett svada :-) Men jeg må prøve meg innimellom så jeg ikke mister all selvsikkerhet og tro på meg selv :-)

Klem

takk for at du tok deg tid..

ja jeg er tante til 2 stk. ei jente på snart 20 år og en gutt på 17 år..jenta har mørkt hår...adopsjon er ikke aktuelt for oss... klem

Da må det være jenta di jeg ser, men hvorfor jeg får henne opp som barn og ikke deg gravid vet jeg ikke, ukjent mark for meg dette. Kanskje er det at jeg skal se at ja du blir mamma, men at hun ikke er helt klar for å komme ned, eller tiden er bestemt for det siden jeg heller ikke får opp spesifikk mnd eller år.

Den eneste konklusjonen jeg kan da komme med er at du vil bli mamma til en jente, det er bare ikke bestemt når :-)

solrose :( saa trist! men du- vet du hva... baade du og jeg maa prøve aa gi slipp paa dette haapet om aa faa barn.... det er saann universet fungerer, for akkurat naa, er det alt for mye energi som gaar til ønsket om barn... du haaper hver mnd, og det maa vaere veldig slitsomt for deg...

prøv aa slaa deg til ro med livet uten barn, saa skal du se at naar du har "glemt" at du ønsker barn, saa sitter du der med positiv test...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...