Gå til innhold

21 dage igjen og endelig fødeklar :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ramte jeg endelig denne milepæl også,skal innrømme at jeg ikke håper å gå til termin så det kan bli lange dage,men deiligt å vite at nå er det muligt at hun kommer snart uten at det er for tidligt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg joiner deg:) Har hatt mye nedpress, kynnere,bevegelser og nervesmerter de siste dagene. La også merke til at jeg har råmelk i puppene, så nå kan hun bare komme ut til matfatet:) Lykke til til oss alle!

Skrevet

16 dager igjen her...hadde endel nedpress og kynnere for noen dager siden, men det har faktisk roet seg litt igjen...sukk. Bare å vente og se!

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Er akkurat en uke bak deg med 28 dager igjen, og han kan gjerne få komme når som helst. Er sengeliggende med store smerter i bekkenet, og både spiser og sover dårlig for tiden. Så nå virker disse ukene VELDIG lange:-)

Blir veldig godt å få kroppen sin " tilbake", og ikke minst litt av det sosiale livet....selv om det også er slitsomt med en nyfødt i huset. Lykke til, så krysser vi fingrene for at de små ikke venter for lenge med å komme:-)

Skrevet

Ja, når vi er kommet til uke 37 er de veldig hjertelig velkomne:) Den kommende storebror på vel 3 år lurer veldig på når vi skal til doktormannen å ta henne ut..Har intet svar å gi. Tok keisersnitt sist, så dette er en ny opplevelse for oss!

Skrevet

Da har vi termin samtidig da kleika =) 5. Februar?

Jeg skulle gjerne fått ungen ut i forrige uke, vondt å gå, vondt å ligge, vondt å stå, vondt å sitte. Mye kynnere, nedpress, stikinger nedover inni.. ja.., ilinger som går gjennom ryggen, tak og mye annet.

I tillegg må jeg passes på pga muligens svangerskapsforgiftning og i tillegg har legen min sett feil på stoffskiftet mitt hele veien, så begynte på piller i forrige uke mot dette.. Flott!

Vi får bare holde ut, babyene kommer når de vil =)

Skrevet

hei

igjen ja westrose vi har termin samme dag og kira du har termin på bursdagen min, håper ikke hun venter så lenge vil gjerne ha henne før jeg blir 33 ;-)

Jeg synes også jeg sliter med alt etterhvert,bekkenet er helt i skogen veirtrækning pust pust hehe vonde kynnere og nedpress snart hver kveld puha.

tok litt hoderegning om dagen,jeg har med denne vært gravid i 247 dage,så hvorfor føles 21 mere som mye ;-)

Dette er min 6 graviditett og 3 barn(har mistet 3) på 9 år det vil sige jeg har vært gravid i ca 950 dage og i litt mere end 2,5 år på den tiden så er kanskje ikke merkeligt at jeg ikke gider mere hehe.

dette er ihvertfald den siste for meg så får bare holde ut,det er bare så vanskeligt å planlegge noe å det er så kjedeligt å vente ;-)

barna lurer etterhvert også på om hun snart kommer og mannen har sittet med kalenderen nå og prøvd å planlegge i forhold til jobben,men som jeg sir jeg vet ingenting hun kommer når hun kommer idag eller om 4 uker hvem vet.

Det gjør dog ventetiden litt bedre å ha noen og følges litt med herinne så vi får smøre oss med tålmodighet og støtte hverandre her i den siste tiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...