Gå til innhold

Ekstreme hetetokter ?!?!!

Anbefalte innlegg

Har de siste 3 nettene svettet så sinnsykt. våkner mitt på natta så klissvåt av svette at jeg må stå opp for og dusje! Noen andre som har / har hatt det før?!? Jeg blitt sprø..og lurer selvsagt på om dette er vanlig? Hadde ikke slik i mitt forrige svangerskap. Er i fin form ellers i grunn. Litt vond, spent og oppblåst i magen bare :-)

Endret av bella 24 sept
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143901215-ekstreme-hetetokter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Jammen godt å høre at noen andre har opplevd det samme som meg!! Jeg venter nr 2, og hadde nattesvette i 3-4 netter i sist uke. Det var skikkelig ekkelt, måtte også dusje, skifte sengtøy etc. Jeg hadde det ikke slik i mitt forrige svangerskap, og jeg syns dette svangerskapet er ganske ulikt mtp symptomer ellers også.

Hvilket kjønn fikk du sist? :-) jeg har jente fra før ... lurer på om dette med ulike symptomer kan tyde på forskjellige skjønn? Har lest litt om det, men vanskelig og vite hva man skal tro! Håper svettetokten går over snart. litt slitsomt å måtte stå å bytte på senga kl 4 om natta. :-)

Slik hadde jeg 2-3 dager før jeg testet positiv. Har gitt seg litt, men våkner ennå og er glovarm (svetter renner ikke som før). Men jeg merker at jeg har økt kroppstemperatur om morningene! Men fryser stort sett på dagen...

Endret av Hali

Jeg fikk gutt sist:-) Jeg har ikke de voldsomme symptomene, det begynte faktisk med at jeg fikk skikkelig vondt i korsryggen. Er litt trøttere enn vanlig men ikke voldsomt (tror jeg er så vant med å være trøtt siden jeg har barn fra før av, hihi). Jeg er, som du også beskriver ganske spent og oppblåst i magen og i dag har jeg en skikkelig holdepine :-/ Men jeg håper flere symptomer kommer over meg og at jeg slipper å engste meg sånn for om det går bra eller ei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...