Gå til innhold

Hvilke dager rundt EL hadde dere sex dere som venter jenter, og dere som venter gutt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener å huske at vi hadde sex dagen før og på el dagen, og vi venter gutt nr 2. Med første hadde vi vel sex så og si alle dagene før el, og på el dagen ;)

med mitt første barn hadde vi samleie dagen før, eller på el dagen mener jeg. denne gangen vet vi ikke hvilken kjønn, blir spennende å se. Har venner som har hatt samleie hvar dag, men også fått jente, så er vell 50/50

Annonse

Vi hadde sex på el-dagen da vi fikk vår sønn. Med jenta vår sparte mannen sin sperm (ingen ejakulasjon) i ter uker, og vi hadde sex fem dager før eggløsning. Jeg trodde aldri det kom til å gå, men spira satt på første forsøk begge gangene :D Amazing!

Vi hadde sex på el-dagen da vi fikk vår sønn. Med jenta vår sparte mannen sin sperm (ingen ejakulasjon) i ter uker, og vi hadde sex fem dager før eggløsning. Jeg trodde aldri det kom til å gå, men spira satt på første forsøk begge gangene :D Amazing!

Oii...det var godt gjort!!! :)

Her hadde vi sex første gang etter mens i går morges og tok også ei runde i går kveld ved midnatt og venter EL ca om 2 dager, så håper det klaffer for oss også på den måten! :)

:)

Ble faktisk litt engstelig for at sæden hadde blitt for gammel når det ble så lenge mellom hver gang..... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...