Gå til innhold

Trenger sårt litt hjelp her jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort sagt har jeg IKM i dag/i morgen, varierer mellom 28/29 dager. Bruker alltid å ha mensmurringer OG spotting flere dager før... Denne gang har jeg ikke hatt noen av delene.

Har noen graviditetssympt. lik som rosa utflod 2 ganger (kan vær EL og festebldning), humørsvingninger, ømme og litt større bryster, supertrøtt og slitten og livmorhalstapp som er hard/myk utenpå.

Men i går opplevde jeg noe merkelig. Jeg var i dusjen og skulle bare ha det litt moro. Etter jeg var ferdig oppdaget jeg plutselig en styrtblødning! Ikke mye, men det var friskt blod. Så tenkte tanta kom en dag for tidlig. Satte i en ob og tenkte ikke mer på det.

Da jeg tok den ut noen timer senere så jeg at det bare var brunt blod på den... og etterhvert gikk det over til hvit utflod med litt brunt i igjen... så jeg blødde ikke noe mer!!

I dag er utfloden helt hvit igjen og fremdeles ingen tegn til tanta! Har lest litt om å ha en lettblødelig livmorhalstapp, men har jo aldri før opplevd liknende!

Og i ste så sprakk jeg.. skulle vente med å teste inntil mandags morgen, men testa nå i ste. Blenda hvit. Vet jo man skal ta med morgenurin, men kjenner trua forsvant veldig nå.. så blir jo ikke overrasket om tanta sånn plutseliiig skulle dukke opp i morgen allikevel, uten forvarsel!

Men spekulerer bare veldig på hva det var for noe i gårkveld... og om noen har liknende erfaringer, eller tanker om hva det kan være?

Setter STOR pris på svar, for syntes det var litt småskummelt dette"/

Varm klem <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...