Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Synes synd i mannen min som overhodet ikke får seg noe! Etter flere forsøk er det rett og slett bare å gi opp. Jeg er av de som sliter med å få orgasme og han velger derfor å gå ned der og stimulere med tungen for å prøve å få meg til å komme på den måten, men jeg sliter. Magen blir hard og det kjennes ut som babyen ligger som en ball lengst nede i magen, som igjen medfører at penetrering fort blir ubehagelig :-( Noen som har noen tips som går an å teste ut? I tillegg lurer jeg på om det er noen hensyn man må ta når man har morkaken på fremre vegg?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #3 Skrevet 14. januar 2012 Kan desverre ikke relatere meg til problemstillingen din da jeg har helt motsatt problem. Er aldri så kåt som når jeg er gravid, og mannen min synes jo det er kjekt.. Inntil en viss grense. Uansett kan jeg tipse deg om stillinger jeg synes er bra nå når str på magen begynner å bli et problem.. bli tatt bakfra, ri han (bak og framlengst), ha en pute under rumpa slik at han kan ta deg stående på knærne. Den siste synes jeg er best.. Jeg har selv morkaken på fremre vegg (andre gangen jeg har det), og har verken hørt om eller opplevd noen problemer eller at jeg har måtte tatt noen hensyn av den grunn Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Vi har ikke sex..... Dermed heller ingen problemer! Mest Hans valg. Vi prøvde litt i forrige svangerskap men det ble rart og spesielt siden jeg blir fryktelig stor fort. Ukomfortabelt og keitete, og orgasmer ble "rare" fordi livmora gikk opp til ribbeina. Syns å huske at bakfra var greiest.. Etterhvert sa samboer at magen var veldig avtennende for han, og denne gangen har vi rett og slett ikke hatt oss siden jg var ca 3 mnd på vei.
Lilje<3 Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 samboeren min og syns det er veldig merkelig å ha sex når jeg har så stor mage. et problem for meg da, for jeg er kjempe kåt for tida. men når han syns det er ekkelt så er det ikke like kult. er litt redd for at sex livet skal forandre seg for alltid. at han ser på meg på en annen måte. Også tenker jeg også at når ungen kommer så blir det vel ihvertfall lenge til. med sårt underliv og lite søvn, så er vel sex det som blir nedprioritert.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Synes synd i mannen min som overhodet ikke får seg noe! Etter flere forsøk er det rett og slett bare å gi opp. Jeg er av de som sliter med å få orgasme og han velger derfor å gå ned der og stimulere med tungen for å prøve å få meg til å komme på den måten, men jeg sliter. Magen blir hard og det kjennes ut som babyen ligger som en ball lengst nede i magen, som igjen medfører at penetrering fort blir ubehagelig :-( Noen som har noen tips som går an å teste ut? I tillegg lurer jeg på om det er noen hensyn man må ta når man har morkaken på fremre vegg? Vi har veldig lite sex for tiden, jeg er til vanlig veldig sex lysten, men etter at jeg ble gravid har jeg så og si ikke hatt lyst. Tenkte også tanken på stakkars mannen min, men etter at jeg hadde mot til å snakke med mannen min om min problemstilling, fant vi ut at det og ligge tett var like så kjærlig. Og vi har veldig sjelden sex nå. Men dette er ingen bekymring lengre, for han sier at han forstår meg og respekterer det, så nå har jeg ikke dårlig samvittighet..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Takk for svar alle sammen Vi har prøvd litt ulike stillinger, men ting er liksom ikke som før...Har lyst, men har rett og slett problemer med orgasmer, og det å nyte sexen. I de andre sv.skapene har ikke sex vært noe problem, men nå er jeg en flodhest i forhold til hva jeg var i de forrige sv.skapene. Magen kom mye fortere, og er mye større denne gangen. Men kanskje vi rett og slett skal gå for det å ligge tett og bare kose er 10 uker igjen sånn ca - og det går jo fort
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Ingen sexlyst i svangerskapet, bortsett fra en liten periode rundt uke 30, men da var sambo sørpe forkjøla så uaktuelt. Han har ikke virket veldig interessert etter at magen vokste heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå