Gå til innhold

Vært på shopping!

Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Anbefalte innlegg

Da har jeg startet babyshoppingen!

To nye barneseter er kommet i hus og vognen er bestilt, den blir hentet neste uke.

Føler egentlig det er litt tidlig ( 24 uker), med førstemann hadde jeg ikke begynt å tenke på utstyr engang, men denne gangen tør jeg ikke å utsette det til slutten. Formen blir jo ikke akkurat bedre for hver dag så går, også er det veldig greit å kunne fordele det på flere lønninger! Når jeg tenker meg om så er det bare to lønninger til jeg kan fordele det på og mars er det jo nok av ting å betale på.

Hjelper ikke å ha barn fra før når man får tvillinger, må jo kjøpe inn så masse ting allikevel.. Nå må storesøster også få nytt sete for at vi skal få plass til 3 barneseter i bilen. Var å prøvde idag og det gikk akkurat med de to vi kjøpte til babyene og en nytt de hadde der til eldste.

Så gjentår det vognpose, dyne, stellebord (eldste sitt er nå kommode) og kanskje noen få klær til den første tiden.

Hvor tidlig ute var dere andre som venter/har fått tvillinger?

Endret av Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Fortsetter under...

Jeg er 19+5, og har foreløpig kjøpt bare en body og ei bukse til hver av tvillingene. Måtte bare gjøre det etter UL på torsdag. Søsteren min syntes det var tidlig, men jeg måtte da si at jeg har da ikke akkurat storhandlet heller. Jeg tenker nok at jeg så smått begynner med utstyr når jeg er 24-25 uker. Tenker at siden det er tvillinger vet man ikke så mye om hvordan formen blir fremover, og vil derfor ikke vente til slutten av svangerskapet. Har fått forespeilet at jeg kanskje blir lagt inn på slutten også. Når jeg nå endelig er gravid, så har jeg jo lyst til å baby-shoppe selv, ikke få andre til å gjøre det fordi man vil vente lengst mulig. De kan jo komme 1-2 mnd for tidlig også. Hvorfor vente helt til slutten når man er stor og tung og har masse plager

;)

Jeg er 36 uker på vei og har fortsatt litt igjen.. Men det må kjærsten ta seg av for jeg orker nesten ikke å bevege meg ut døra. Så mitt tips er å ikke vente så altfor lenge med å handle. Jeg har hatt så fryktelig god tid (oppi hodet mitt). Det kom og beit meg i rompa nå kan du si... hehe.. Lykke til :)

Jeg er 36 uker på vei og har fortsatt litt igjen.. Men det må kjærsten ta seg av for jeg orker nesten ikke å bevege meg ut døra. Så mitt tips er å ikke vente så altfor lenge med å handle. Jeg har hatt så fryktelig god tid (oppi hodet mitt). Det kom og beit meg i rompa nå kan du si... hehe.. Lykke til :)

He he he :)

Lykke til med nært forestående fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...