Sjokoladebanan Skrevet 14. januar 2012 #1 Skrevet 14. januar 2012 Med god standard og helst litt gunstig beliggelse...
Gjest irismor Skrevet 14. januar 2012 #2 Skrevet 14. januar 2012 Havnelageret clarion collection, rådyrt men bra
Sjokoladebanan Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2012 Havnelageret clarion collection, rådyrt men bra du har ikke tips til et som ikke er rådyrt da? hehe
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Hotell Norge. Ligger ved Torgallmenningen, og mye mer sentralt finner du vel ikke. Men der ligger mange ganske OK hoteller rundt der.
Zana123 Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Jeg bodde på comfort hotell holberg i november. God beliggenhet og god mat!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Hva som er sentralt i Bergen, aner jeg virkelig ikke, men jeg har bodd på ett eneste hotell i Bergen, og det var bare helt topp! Stil og sjel, kanskje aller mest det siste. :-) Hotel Terminus.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #8 Skrevet 14. januar 2012 Kommer litt an på hvem der er barn/voksne, skal dere på kjærestetur eller vennetur eller familietur, sånne ting. Ellers er alle de nevnte gode og sentrale hoteller, ja.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2012 #9 Skrevet 14. januar 2012 Vi overnatter alltid på Radisson SAS, Hotell Norge. Fint hotell som heller ikke er så dyrt. Den største fordelen er at når du trør ut hovedinngangen så er du midt i byn. Butikkene, kafeene, resturantene osv ligger rett ved siden av, så du slipper å bruke tid på å tråkke rundt. Det kan jo være veldig greit, i og med at Bergen er veldig kjent for myye regn;))
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #10 Skrevet 15. januar 2012 Jeg bor ofte på hotell i Bergen og foretrekker hotell Terminus. Det er rielig, sentralt, god frokost og behagelig personale.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2012 #11 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har bodd på Hotell Norge noen ganger når jeg har vært på forretningsreise eller konferanse i Bergen. Helt greit hotell. Med familien har jeg bodd på Scandic hotell Stranden (rett nede ved brygga i Bergen) veldig bra med barn. Hadde kjempe stort rom, det var lekerom ved siden av der vi spiste frokost og det var billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå