Gå til innhold

Dere med babyer på ca 1 måned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger dere dem på kvelden?

Jeg har på følelsen av at de fleste med babyer på den alderen legger den først når de går og legger seg selv.

Blir møtt med stor overraskelse hver gang jeg sier at jeg legger henne 19:00-19:30 tiden...

Er det virkelig så unormalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har småen her blitt 4,5 måned, men når han var så liten la vi ham aldri før vi la oss selv siden han våknet såpass ofte/var en del våken på kvelden. Skulle vi ha lagt ham før måtte vi ha løpt i skytteltrafikk ned trappa for å dille med ham. Hvis han var trøtt og ville sove før seeeeint på kvelden var det bare for en liten dupp og den fikk han i vogga i stua i stedet.

Tror nok de fleste babyer på den alderen er såpass mye våkne på kvelden at de ikke blir lagt for kvelden så tidlig :)

Skrevet

Jeg har lagt knerten Kl 19 siden han var 2 uker :) da sover han til 22-23, også får han pupp også legger jeg meg selv også!:) det funker fint for oss, så det er deilig med litt alenetid på kvelden. Han er nå 5 uker :)

Skrevet

Det er nok ikke så veldig unormalt nei:) Tipper folk flest gjør det som passer best for dem, for noen er det å legge baby tidlig, for andre funker det best å legge den samtidig som de selv legger seg:)

Skrevet

Hei kjære deg og gratulerer så kjempe masse med ny baby :D

Jeg husker ikke helt når vi la snuppa, men mener det var litt utpå kvelden. Vi prøvde å legge henne tidligere mener jeg, men hun hadde en del mageondt på kvelden de første mnd så var sent i seng.

Håper du koser deg som to barns mamma :) Har tenkt på deg.

Klem :)

Skrevet

Jeg legger lillebror når jeg legger meg selv. :) Blir vel mer leggerutiner om ett par måneder tenker jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...