Gå til innhold

Vondt i magemusklene og høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd at musklene deler seg? Lå i senga i dag å srakk meg og fikk krampe/intense smerter i magemusklene:/ føltes ut som om de delte seg og revnet! æsj.. er knall vondt når babyen beveger seg inni der nå :(

Er det vondt når musklene deler seg eller kan det bare være at jeg strakk de litt vel mye.. heh..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musklene dine har nok "delt seg" for lenge siden. I alle fall på midten ;-) Har har jeg opplevd mye strekk i magen de siste dagene. Mest fra lysken. Mulig det er krampe. Ubehagelig er det nå uansett og kommer når jeg snur meg i senga særlig. Som om bekkenet ikke krangler nok! Gir seg med litt bevegelse utover dagen. Er ikke noe særlig glad i å strekke meg heller, for det føles litt ubehagelig. Blir sliksom "overstrukket" He he he. Er 4 uker igjen her.

Skrevet

Ja, fysioterapeuten min sier at magemusklene deler seg når man er gravid. Vet ikke helt når dette skjer men. Jeg har gått og ventet på at det skal skje lenge, da jeg regner med det vil være ganske ubehagelig/vondt. Men kan ikke si jeg har kjent det enda. Er 33+6 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...