Gå til innhold

Vekt

jentelykke + guttelykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har du lagt på deg til nå?

Og hvilken uke er du i?

Jeg er i uke 24 og har lagt på meg 9 - 10 kg...

startvekt 60 kg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 19+4 og jeg har lagt på meg 2kg. har vært dårlig lenge så har vel nettop begynt å spise ordentlig:)

Skrevet

20+5 og ikke lagt på meg noe.. var gravid i ffjor og fødte ei jente i mai, da hadde jeg lagt å meg 7kg til samme tid ;)

Skrevet

uke 14, ikke gått opp noe enda.

Men har noen kilo for mye, så gjør ingenting om jeg ikke går opp så mye :-)

Skrevet

Jeg er uke 18 og har lagt på meg 5 kg. Har bestemt meg for å bli litt flinkere med å ikke spise godter i ukedagene, har jo lenge igjen, så det kan fort bli for mange kilo... men mener fordet om at det ikke er noen fasit på hva som er rett mengde å legge på seg, tenker bare at det ikke er vits i å gjørs på å legge på meg mer enn nødvendig:)

Skrevet (endret)

Uke 18 og har (endelig) gått opp igjen til utgangspunktet etter å ha vært nede i minus 3 kg etter 12 uker med oppkast. Veldig fornøyd med å ha gått opp igjen så får vi se hvordan det utvikler seg fremover (har jobbet hardt med næringsinntaket hele veien). Time will show...

Endret av OptimistHoppa
Skrevet

26 + 5 har gått opp 5,3 kg...

Skrevet

Uke 26+3 og 12 kg opp.. Huffamei. Har stooor mage

Skrevet

23+4 og opp 3kg.

Fikk tvillinger for 7mnd (i dag er det 7mnd siden de kom til verden) og siden jeg hadde igjen et par kg fra før vekta hos de,så gjør det ingenting at jeg ikke går opp noe særlig.

Skrevet

Er 24+2 og gått opp 7,5 kg. La på meg 21 kg i mitt første svangerskap, og så ut som en hval. Kan godt slippe det nå :P

Skrevet

Gått opp 10 er 18 + 2. Så jeg ligger ikke så godt ann. 1. Svangerskap! Jeg blir nok en 25 kilo opp dame! Typisk:-/

Skrevet

Er 20+0 i dag og opp 5.5kg.. Opp 1.3 kg bare denne siste uka... Er mitt 2.sv.skap, og gikk opp hele 35 kg sist.... Er overvektig i utgangspunktet også, så håper på max 15-18kg denne gangen..

Skrevet

Skal sies at jeg vet jeg flyr opp i vekt snart,så derfor jeg nyter lav vektoppgang. Får 10-15kg bare med vann i kroppen,når det nærmer seg slutten. Økte 10cm i leggene helt på slutten,og det er så sykt vondt.

Skrevet

uke 23+1 og gått opp 6 kg. Startvekt 64 kg!! To fra før og da la jeg på meg 10-12 kg. Gla i søtsaker denne gangen så prøver å styre meg litt :-)

Skrevet

Uke 20+2, har vel gått opp ca 5-6 kg. Startvekt var 64-65. Veier meg så sjelden, så er ikke sikker.

Skrevet

19+4 og 6 kg i minus. Har gått opp to kg fra lavmålet, så det er vel håp for meg også . Startvekt var 64 kg.

Skrevet

Uke 20 og +4. Startvekt var 58:) Gikk opp 17kg med de to største, håper å ikke gå opp like mye denne gangen....

Skrevet

18+1 og opp 1kg hittil, myyye dårlig. Men gikk kun opp 1 kg totalt med førstemann :-). Start vekt da var 75, men hadde gått ned til 62 når jeg hadde født :-D og nå var startvekt 79? Så håper på samme resultat denne gangen :-P.

Skrevet

Er i uke 24.

Har omtrentlig lagt på meg 12 kg.

Kommer sannsynligvis til å passere 25 kg ekstra denne gangen også, tenker jeg, er sånn i mine svangerskap. Sikkert fordi kroppen blir helt merkelig i svangerskapene og helsa bryter delvis sammen med full sykemelding hele svangerskapet som resultat...

Heldigvis klarer jeg å gå ned igjen etterpå.

Startvekt 62 kg med veldig god fysisk form(syklet birken 2011...)

Skrevet

Uke 27+5 har gått opp 8 kg.

Forrige svangerskap gikk jeg opp 16 kg...så ble grepet av litt panikk når jeg var kommet til 8 kilo for 3-4 uker siden så nå spiser jeg hver tredje time og sunt sunt sunt!

Synes det var så tungt å gå ned i vekt sist gang, denne gangen var jeg 7 kilo tyngre når jeg ble gravid...

Skrevet

Starvekt 69 kg på 169 cm

Etter 15 uker: 72 kg, dvs en vektoppgang på 3 kg.

Men jeg har trent i alle ukene, utenom 5 av dem. Da var jeg mye og syk og sleit med kvalme og trøtthet.

Skrevet

Uke 14, opp 6-7 kg..., startvekt 67 kg. Dette er mitt 3. svangerskap.

Jaja, vet at det renner av etterpå! Koser meg, jeg! ;-)

Skrevet

Uke 26, opp 10 kilo.

2. svangerskap, blir 16 mnd mellom de to, og rakk ikke å gå ned alt fra siste gang før jeg plutselig var gravid igjen..

Supermom - bruker du støttestrømper? Det motvirker vann i kroppen. Fikk elefantlegger sist, men med støttestrømper ble de helt normale igjen bare på en dag. Det var veldig behagelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...